zoomit

«رادار جاده‌ای» به مسیریاب نشان اضافه شد

«رادار جاده‌ای» به مسیریاب نشان اضافه شد

به گزارش newslan، رادار مهم‌ترین قابلیت اضافه‌شده به نسخه جدید مسیریاب نشان است که در زمان سفر اطلاعات مفیدی را به شکل خودکار به کاربر نمایش می‌دهد. این ویژگی جدید به‌صورت اتوماتیک، هنگامی که کاربر در سفر بین شهری باشد فعال شده و در بالای صفحه‌نمایش داده می‌شود. این رادار به کاربرانی که در سفر جاده‌ای هستند، علاوه بر قابلیت مسیریابی، اطلاعاتی مانند توقفگاه، پمپ بنزین و شهر بعدی که در مسیر پیش رو قرار دارد، ارائه می‌کند.

نقشه و مسیریاب نشان - رادار جاده ای - سفر جاده ای

ویژگی‌های جدید نشان برای عبور از عوارضی

دو ویژگی کاربردی برای مسیرهای دارای عوارضی نیز به نسخه جدید نشان اضافه شده که اولین ویژگی مشخص کردن مسیرهای دارای عوارضی و اعلام مبلغ عوارض آن است. قیمت‌های عوارضی در مسیریاب نشان به صورت داینامیک محاسبه می‌شود و در صورت هرگونه تغییر، قیمت جدید به کاربران اعلام می‌شود. دومین ویژگی، اضافه شدن قابلیت «پرهیز از عوارضی» به بخش «تنظیمات طرح و مسیریابی» که با روشن کردن آن، مسیرهای بدون هزینه و عوارضی به کاربر پیشنهاد می‌شود.

نقشه و مسیریاب نشان - رادار جاده ای - سفر جاده ای

بازگشت قابلیت رانندگی آزاد

علاوه بر قابلیت‌های جدید، در نسخه اخیر نقشه و مسیریاب نشان ویژگی رانندگی آزاد با بازبینی کامل رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری به این اپلیکیشن بازگشته است. ویژگی رانندگی آزاد این امکان را به کاربر می‌دهد که صرفاً با باز کردن اپلیکیشن نشان و بدون درخواست مسیریابی، همچنان از وجود رویدادهایی مانند پلیس، دوربین، تصادف و ترافیک در مسیر پیش رو آگاهی یابد.

در این نسخه در صورت باز بودن نشان و آغاز به حرکت، دکمه‌ی ورود به حالت رانندگی آزاد روی نقشه به کاربر نمایش داده شده که با کلیک روی آن، اپلیکیشن وارد وضعیت رانندگی آزاد می‌شود. در این وضعیت، نقشه به وضعیت مشابه مسیریابی تغییر می‌کند و کاربر حین رانندگی و بدون تعیین مقصد خاصی می‌تواند از همه اتفاقاتی که در مسیرش هستند باخبر شود و علاوه‌براین، اطلاعاتی از جمله سرعت و سرعت مجاز برای کاربر نمایش داده می‌شود.

سایر تغییرات نسخه جدید نشان

امکان تنظیم سرعت سخنگو برای همه‌ی سخنگوهای نشان، شامل سخنگوهای هوشمند و سخنگوهای استودیویی، فراهم شده است. همچنین، کارایی نقشه و مسیریاب نشان برای استفاده توسط نابینایان نیز در جدیدترین نسخه این اپلیکیشن بهبود‌هایی داشته است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا