zoomit

فلای تودی، یکی از مراجع ارزان عرضه بلیط هواپیمای خارجی و داخلی

فلای تودی، یکی از مراجع ارزان عرضه بلیط هواپیمای خارجی و داخلی

به‌طور کلی، رزرو ارزان بلیط به عوامل مختلفی از جمله مرجع خرید آن بستگی دارد و با رعایت برخی نکات حتی سفر هوایی هم ارزان می‌شود. فلای تودی، با بلیط‌ ارزان هواپیما خارجی و داخلی در این زمینه به شما کمک می‌کند.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما

فرقی نمی‌کند به‌دنبال بلیط هواپیما خارجی باشید یا داخلی، اگر بهترین زمان خرید پرواز را بدانید، ارزان‌ترین گزینه را پیدا می‌کنید. در فصل‌های پر سفر و شلوغ سال قیمت خرید پروازهای خارجی به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد، درحالی‌که اگر همین بلیط را در فصل‌های کم سفر بخرید، بسیار ارزان‌تر است.

قیمت بلیط هواپیما به روزهای هفته نیز بستگی دارد! برای مثال اگر اواسط هفته بهترین زمان خرید بلیط هستند، درحالی‌که هرچقدر به روزهای آخر هفته نزدیک می‌شویم، قیمت‌ها بالاتر می‌رود. نه‌تنها روزها بلکه ساعت خرید بلیط نیز گاهی در قیمت‌ها تأثیرگذار است. به‌طور معمول صبح‌ها تقاضای کمتری برای رزرو بلیط هواپیما وجود دارد و در نهایت نرخ بلیط کمتر می‌شود.

بلیط چارتر یا سیستمی؟

بلیط‌های سیستمی قیمت ثابتی دارند و در هر لحظه‌ای از سال می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید. این در حالی است که چارترکننده‌ها بلیط‌های یک پرواز را به‌طور کامل یا بخشی از صندلی‌های آن را خریداری می‌کنند و دراختیار مردم قرار می‌دهند. نرخ بلیط‌های چارتر از بلیط سیستمی ارزان‌تر نیست، چراکه قیمت آن را چارترکننده‌ها تعیین می‌کنند. از این رو، برای خرید بلیط ارزان چارتر حتماً مقایسه‌ای میان قیمت آن با بلیط سیستمی انجام دهید.

اگر به زمان پرواز نزدیک شویم و چارترکننده نتواند تمام بلیط‌ها را به فروش برساند، آن را با عنوان بلیط لحظه آخری به مردم می‌فروشد. بلیط‌های لحظه آخری ارزان را می‌توانید در روزهای کم‌سفر سال که تقاضا پایین است، به‌راحتی رزرو کنید.

هر چقدر به زمان پرواز نزدیک‌تر شویم، قیمت بلیط لحظه آخری ارزان‌تر می‌شود. بلیط لحظه آخری به‌ویژه برای کسانی که همیشه چمدان خود را بسته‌اند و آماده سفر هستند، بسیار مناسب است.

خرید بلیط ارزان پروازهای داخلی

سفر با هواپیما تنها محدود به پروازهای خارجی نمی‌شود و گردشگران بسیاری سفر با هواپیما در مقاصد داخلی را ترجیح می‌دهند. برخی مقصدها بسیار محبوب هستند و بلیط‌هایی مانند بلیط تهران ، بلیط کیش ، مشهد، شیراز و شهرهای مختلف در طول سال طرفداران زیادی دارند.

عواملی مانند زمان سفر، نوع بلیط، ایرلاین و حتی مرجع خرید آن روی قیمت پروازهای داخلی مؤثر هستند. به هر شهری که می‌روید، بهترین زمان سفر را به لحاظ قیمت پیدا کنید. برای مثال اگر به کیش می‌روید، زمستان با توجه به شرایط آب‌و‌هوا، فصل پرسفر این شهر محسوب می‌شود و قیمت رزرو هتل و بلیط هواپیما در این فصل بیشتر است؛ اما در روزهای گرم سال مسافر کمتری راهی این شهر می‌شود و می‌توانید هتل‌های کیش را با بهترین قیمت رزرو کنید و ارزان‌ترین بلیط را بخرید.

برای خرید بلیط ارزان داخلی به سراغ‌های پروازهای چارتری ارزان یا حتی لحظه آخری بروید. در نهایت یک مرجع آنلاین ارزان و معتبر پیدا کنید که ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما داخلی و خارجی را ارائه می‌دهد.

از کجا بلیط ارزان هواپیما بخریم؟

flytoday

برای خرید بلیط داخلی و خارجی ارزان هواپیما وارد سایت flytoday.ir شوید. پس از ورود به سایت به بخش بلیط هواپیما بروید و با توجه به نیاز خود پرواز داخلی یا خارجی را انتخاب کنید. با ورود اطلاعاتی مانند مبدا و مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافر، روی گزینه جست و جوی پرواز بزنید. اگر به‌دنبال خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب هستید، کلاس پروازی سایت را که به‌طور پیش‌فرض روی گزینه اکونومی است، تغییر ندهید.

بدین‌ترتیب، تمام پروازهای دردسترس در تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود. قیمت بلیط هواپیما در فلای تودی از ارزان‌ترین به گران‌ترین دسته‌بندی می‌شود، پس به‌راحتی یک بلیط ارزان رزرو کنید.

مزایای رزرو بلیط هواپیما در فلای تودی

flytoday

فلای تودی مرجع ارزان‌ترین بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی است. فقط باید از دو ابزار نمودار و قیمت سیستمی این سایت استفاده کنید. با این ابزارها نه‌تنها از کمترین، بیشترین و متوسط قیمت بلیط هواپیما در یک بازه زمانی آگاه می‌شوید، بلکه ارزان‌ترین پروازهای تاریخ انتخابی شما را نیز نشان می‌دهد.

با رزرو آنلاین بلیط هواپیما نه‌تنها در وقت و انرژی صرفه‌جویی می‌شود، بلکه پروازتان مطابق با سلیقه‌تان خواهد بود. همچنین فقط با ثبت یک ایمیل در سایت فلای تودی به‌راحتی از آخرین تغییرات قیمت بلیط آگاه می‌شوید و هر زمان که قیمت‌ها کمتر شد، بلیط بخرید.

خرید بلیط با بهترین قیمت از معتبرترین ایرلاین‌ها در فلای تودی امکانپذیر است و با یک کلیک ساده می‌توانید انواع بلیط چارتری یا سیستمی را خریداری کنید. در نهایت، با یک مقایسه ساده بین قیمت بلیط هواپیما و در زمان مناسب، رزرو یک پرواز ارزان به‌راحتی انجام می‌شود.

علاوه بر خرید بلیط هواپیما، می‌توانید به‌طور هم‌زمان خدمات مربوط به رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، خدمات ویزا، ترانسفر فرودگاهی و بیمه درمانی را از سایت دریافت کنید.

فلای تودی یک مرجع آنلاین و معتبر برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل سال، پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران خواهد بود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا