zoomit

رویداد بعدی اپل برای معرفی آیفون SE 3 احتمالاً در ۱۷ اسفند برگزار خواهد شد

رویداد بعدی اپل برای معرفی آیفون SE 3 احتمالاً در ۱۷ اسفند برگزار خواهد شد

شواهد حاکی از آن است که اپل به‌زودی با برگزاری رویدادی در قالب مجازی از جدیدترین محصولات سخت‌افزاری خود رونمایی خواهد کرد. در این راستا، بلومبرگ گزارشی تدوین کرده که درواقع مُهر تأییدی بر این موضوع محسوب می‌شود و نشان می‌هد که غول دنیای فناوری، خود را برای معارفه‌ی محصولات جدید در ۸ مارس (سه‌شنبه، ۱۷ اسفند ۱۴۰۰) آماده می‌کند.

بااین‌حال، بلومبرگ می‌گوید که بازه‌ی یادشده می‌تواند در‌ صورت بروز مشکل تغییر کند؛ اما به‌طور کلی، برگزاری رویداد در ماه مارس محتمل به‌‌ نظر می‌رسد. اعتقاد بر این است که کانون توجه اپل در این رویداد بیشتر به معرفی نسخه‌ی به‌روزشده‌ی آیفون SE و نسل بعدی آیپد ایر معطوف باشد. البته این احتمال وجود دارد که سایر محصولات را نیز در رویداد یادشده شاهد باشیم. از دیگر محصولات شایعه‌شده می‌توان به نسل بعدی مک‌بوک ایر، ایرپاد پرو و حتی آی‌مک جدید اشاره کرد. اپل همچنین مدت‌ها است که فروش نسل نخست هوم‌پاد اورجینال را متوقف کرده و شاید دور از انتظار نباشد که این محصول نیز در رویداد پیش‌ رو معرفی شود.

به‌طور کلی، مدت‌ها است که گفته می‌شود اپل در ‌حال توسعه‌ی نسل سوم گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی خود موسوم به آیفون SE است و فعل‌وانفعالات زنجیره‌ی تأمین نیز این قضیه را ثابت می‌کنند؛ چراکه گفته می‌شود تأمین‌کنندگان تولید قطعات موردنیاز برای آیفون میان‌رده را آغاز کرده‌اند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • هرآنچه از محصولات احتمالی اپل در نیمه نخست ۲۰۲۲ انتظار داریم

اغلب شایعات از آن حکایت دارند که آیفون SE جدید تغییرات بسیار اندکی را در‌ مقایسه‌‌ با مدل کنونی تجربه خواهد کرد. در‌ واقع، تنها تغییر چشمگیر این گوشی، پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل (۵G) خواهد بود که با استفاده از مودم‌های سلولار کوالکام محقق می‌شود. گوشی یادشده می‌تواند مدل پلاس برای نسل گذشته باشد تا متعاقباً شرایط کوپرتینویی‌ها را در بازار گوشی‌های میان‌رده‌ی ۵G بهبود بدهد.

از سوی دیگر، آیپد ۵ نیز احتمالاً بر همان زبان طراحی نسل گذشته استوار خواهد بود و مانند آیفون SE جدید از تراشه‌ی A15 قدرت خواهد گرفت. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، بلومبرگ نیز می‌گوید معرفی حداقل یک کامپیتر مک در رویداد مارس محمتل خواهد بود. علاوه‌براین، ظاهراً به‌روزرسانی iOS 15.4 با انبوهی از قابلیت‌های مهم و جدید نظیر پشتیبانی از ماسک در هنگام استفاده از فیس آی‌دی و قابلیت یونیورسال‌کنترل در نیمه‌ی نخست مارس منتشر خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا