zoomit

گوشی وان پلاس ۱۰R به تراشه Dimensity 8100-Max و شارژ ۱۵۰ وات مجهز خواهد شد

گوشی وان پلاس ۱۰R به تراشه Dimensity 8100-Max و شارژ ۱۵۰ وات مجهز خواهد شد

پردازنده اصلی مدیاتک Dimensity 8100 دارای یک کلاستر چهار هسته‌ای Cortex-A78 با کلاک تا ۲٫۸۵ گیگاهرتز و یک کلاستر دیگر Cortex-A55 با حداکثر سرعت ۲ گیگاهرتز است. این تراشه دارای پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 به‌همراه یک APU با نام MediaTek 580 است. وان‌پلاس ادعا می‌کند که این تراشه مشخصات مشابه ۸۱۰۰-Max دارد، بنابراین مشخص نیست که تفاوت‌های دقیق آن‌ها چیست. به‌گفته‌ی این شرکت پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 حدود ۲۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی خود است؛ اما اینکه این مورد به‌طور کلی گفته شده یا تنها در مورد گوشی وان‌پلاس ۱۰R صدق می‌کند، باید در روز معرفی این گوشی دید.

تراشه اختصاصی مدیاتک Dimensity 8100-Max برای گوشی وان پلاس 10R

به‌غیر از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰-Max، گوشی وان‌پلاس ۱۰R همچنین دارای یک باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند به سرعت ازطریق شارژ سریع ۱۵۰ واتی SuperVOOC شارژ شود که به‌ادعای وان‌پلاس این شارژر می‌تواند باتری ۱۰R را در حدود ۱۷ دقیقه از صفر به ۱۰۰ درصد برساند. گفتنی است که امسال، OnePlus نسخه غیر Pro سری ۱۰ را عرضه نکرده است. این موضوع می‌تواند منطقی باشد؛ چراکه گوشی وان‌پلاس ۹R سال گذشته می‌توانست در واقع همان OnePlus 9 باشد تا اینکه نسل جدیدی برای وان‌پلاس ۸T محسوب شود.

گوشی وان‌پلاس ۱۰R هیچ نشانه‌ای از برند Hasselblad در بخش دوربین خود ندارد و فقط یک دستگاه بالارده‌ی اقتصادی به‌شمار می‌رود. این گوشی به‌همراه Nord CE 2 Lite 5G قرار است در روز ۲۸ آوریل، یعنی ۸ اردیبهشت ماه طی رویدادی معرفی شوند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا