zoomit

تصاویر پوشش شیشه‌ای صفحه‌نمایش آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو، حاشیه‌های باریک آن را نشان می‌دهند

تصاویر پوشش شیشه‌ای صفحه‌نمایش آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو، حاشیه‌های باریک آن را نشان می‌دهند

مثل همیشه پیش از رونمایی رسمی آیفون‌های بعدی اپل، شاهد انتشار اطلاعات و جزئیات مختلف درباره‌ی این گوشی‌ها هستیم. طبق گزارش‌های اخیر، اپل قصد دارد برای اولین‌بار در آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس از درگاه لایتنینگ با استاندارد USB 3.0 استفاده کند. این در حالی است که درگاه لایتنینگ مدل‌های کنونی آیفون همچنان از استاندارد USB 2.0 بهره می‌برند. علاوه‌براین، شایعه‌ها و گزارش‌های زیادی درباره‌ی تغییر در طراحی بریدگی بالای نمایشگر در آیفون‌های بعدی اپل منتشر شده است.

به‌تازگی حساب کاربری ShrimpApplePro در توییتر تصاویری از محافظ صفحه‌نمایش آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو منتشر کرده است. با‌‌‌توجه‌‌به این تصاویر، ظاهراً اپل فضای بسیار کوچک و باریکی را در بالای نمایشگر این دو گوشی به اسپیکر مکالمه اختصاص داده است.

تصویر پوشش شیشه‌ای صفحه نمایش آیفون ۱۴

علاوه‌براین با‌‌‌توجه‌‌‌به طراحی محافظ نمایشگر این دو گوشی، به‌نظر می‌رسد شایعه‌های اخیر درباره‌ی تغییر طراحی بریدگی بالای نمایشگر آیفون سری آیفون ۱۴ احتمالاً به واقعیت خواهد پیوست. گفتنی است که اپل از زمان رونمایی آیفون X، تغییرات زیادی در پنل جلویی آیفون‌ها اعمال نکرده و آیفون ۱۳ پرو مکس، جدیدترین گوشی پرچم‌دار اپل، همچنان از ناچ (بریدگی) بهره می‌برد.

در یکی دیگر از شایعات اخیر گفته شده است که اپل امسال گران‌ترین آیفون‌ها را معرفی خواهد کرد و شاید یکی از دلایل این افزایش قیمت، اعمال طراحی جدید در این سری گوشی‌ها باشد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • دوربین سلفی آیفون ۱۴ احتمالاً مجهز به فوکوس خودکار خواهد بود
  • خداحافظی با ناچ؛ آیفون ۱۴ پرو در رندرهایی چشم‌نواز به تصویر کشیده شد

مینگ‌چی کو نیز مدتی قبل اعلام کرد که گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس اپل به پیشرفته‌ترین سیستم دوربین در تاریخ آیفون‌ها مجهز خواهند شد و از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهند برد. در‌حال‌حاضر، آیفون‌ها فیلم‌برداری ۴K ارائه می‌دهند؛ اما در نسل جدید احتمالاً قابلیت ضبط ویدئو ۸K نیز ممکن خواهد شد. اگر اپل به سنت‌هایش پایبند بماند، اواخر تابستان امسال گوشی‌های سری آیفون ۱۴ را در چهار مدل رونمایی خواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا