مديريت ICT

درخواست انگلیس از متا برای لغو رمزگذاری سربه سر اینستاگرام و فیس‌بوک

درخواست انگلیس از متا برای لغو رمزگذاری سربه سر اینستاگرام و فیس‌بوک

متا که هم اکنون پیام ها در واتس اپ را رمزگذاری می کند، تصمیم داشت تا این فرایند را در مسنجر و پیام های مستقیم ( دایرکت) اینستاگرام نیز اجرا کند و معتقد است اجرای فناوری مذکور ایمنی و امنیت را تقویت می کند.

به گزارش نیوزلن از مهر، سوئلا براورمن وزیر کشور انگلیس اعلام کرد از رمزگذاری قدرتمند برای کاربران آنلاین پشتیبانی می کند اما نمی توان این امر را به بهای ایمنی کودکان اجرا کرد. او در این باره گفت: متا تضمین نکرده که پلتفرم هایش در برابر آزارگران ایمن است. آنها باید اقدامات ایمنی مناسب را همراه برنامه های خود برای رمزگذاری سربه سر اجرا کنند.

سخنگوی متا در این باره گفت: بیشتر مردم انگلیس به اپ هایی اتکا دارند که با شیوه رمزگذاری در مقابل هکرها، کلاهبرداران و مجرمان ایمن می شوند.

این شرکت اعلام کرد اقدامات اتخاذی خود مانند محدود کردن افراد بالای ۱۹ سال برای ارسال پیام به نوجوانانی که آنها را فالو نمی کنند و استفاده از فناوری برای شناسایی و اقدام علیه رفتارهای مخرب را اجرا می کند.

سخنگوی شرکت در ادامه افزود: اگر ما رمزگذاری سربه سر را اجرا کنیم، گزارش های بیشتری در مقایسه با همتایان خود در صنعت به نیروهای مجری قانون ارائه می دهیم تا مردم را ایمن نگه داریم.

با تصویب قانون ایمنی آنلاین در پارلمان انگلیس در روز گذشته، پلتفرم های اجتماعی با الزامات سختگیرانه تری برای محافظت از کودکان در مقابل دسترسی به محتوای مخرب روبرو هستند.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا