zoomit

تصاویر جدید قاب محافظ هواوی میت ۵۰، طراحی دایره‌ای دوربین پشتی بزرگ آن را تأیید می‌کنند

تصاویر جدید قاب محافظ هواوی میت ۵۰، طراحی دایره‌ای دوربین پشتی بزرگ آن را تأیید می‌کنند

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی سری هواوی میت ۵۰، شاهد انتشار تصاویری از محافظ صفحه‌نمایش و قاب‌های محافظ این محصول هستیم. رندرهای جدید این گوشی‌ها نیز نشان می‌دهند که به دوربین پشتی بزرگی مجهز خواهند شد.

با توجه به تصویر جدید کاور میت ۵۰ پرو که در ویبو منتشر شده، طراحی دایره‌ای دوربین پشتی این دستگاه بار دیگر تأیید می‌شود. جزیره‌ی دوربین این گوشی شامل حفره‌هایی است که محل قرارگیری دوربین‌ها و همچنین فلش LED آن را نشان می‌دهد. به‌طور کلی، ابعاد این بخش بزرگ به‌نظر می‌رسد و بخش قابل‌توجهی از پنل پشتی آن را به‌خود اختصاص داده است.

تصویر فاش‌شده از قاب محافظ Mate 50 Pro همچنین ظاهر گرد لبه‌ی سمت چپ و راست دستگاه را تأیید می‌کند. درحال‌حاضر هیچ اطلاعاتی درمورد دوربین‌های پرچم‌دار بعدی هواوی دردسترس نیست، اما انتظار می‌رود این سری از گوشی‌های غول فناوری چینی با فناوری تصویربرداری XMAGE عرضه شوند. علاوه‌براین، طبق گزارش HuaweiCentral، احتمال دارد امسال شاهد ارائه‌ی نسخه‌ی پروپلاس سری میت ۵۰ نباشیم، بنابراین این سری از محصولات هواوی می‌تواند شامل میت ۵۰ استاندارد، میت ۵۰ پرو و نسخه‌ی ویژه‌ی Mate 50 RS Porche Desing باشد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مدل جدید هواوی واچ ۳ پرو با توانایی ثبت نوار قلب و سیستم ناوبری ماهواره‌ای معرفی شد
  • الهام‌گیری هواوی از ایده‌های اپل به کنفرانس‌های مطبوعاتی نیز سرایت کرده است

گفته می‌شود سری میت ۵۰ با فناوری‌های ارتقایافته‌ی تصویربرداری، می‌توانند روند عصر جدید دوربین‌های موبایلی را ادامه دهند. اطلاعاتی که قبلاً درمورد این گوشی‌ها فاش شده نشان می‌دهد دوربین آن‌ها نسبت به سری P50 عملکرد بهتری ارائه خواهد داد. بااین‌حال، هواوی هنوز تاریخ معرفی پرچم‌داران بعدی خود را اعلان نکرده است، اما طبق گزارش‌های موجود، این محصولات احتمالاً در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا