zoomit

مانیتورهای گیمینگ Alienware دل با نرخ نوسازی تا ۳۶۰ هرتز رونمایی شدند

مانیتورهای گیمینگ Alienware دل با نرخ نوسازی تا ۳۶۰ هرتز رونمایی شدند

دل در پاییز سال جاری دو مانیتور گیمینگ جدید از سری Alienware روانه‌ی بازار خواهد کرد. این دو محصول مثل AW3423DW از پنل QD-OLED بهره نمی‌برند. مدل ۲۷ اینچی این مانیتورها موسوم به AW2723DF به پنل IPS ال‌جی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده است و از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و نرخ تأخیر پاسخگویی یک میلی‌ثانیه بهره می‌برد.

Alienware AW2723DF

امکان اجرای بازی‌هایی مثل کانتراسترایک Global Offensive و Valorant با نرخ ۲۸۰ هرتز روی AW2723DF وجود دارد. این محصول به‌منظور ارائه‌ی تجربه‌ای بهتر، از فناوری‌های AMD Free Sync Premium Pro و انویدیا G-Sync پشتیبانی می‌کند. عملکرد این محصول در پخش محتوای HDR خوب است و گواهی HDR600 VESA را نیز دریافت کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پتنت جدید دل به لپ‌ تاپی با قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی اشاره دارد
  • الین ور نخستین لپ تاپ‌های گیمینگ مجهز به نمایشگر ۴۸۰ هرتز جهان را تولید می‌کند

Alienware AW2523HF

دل همچنین از مانیتور دیگری به‌نام AW2523HF رونمایی کرده که از پنل ۲۵ اینچی IPS ال‌جی بهره می‌برد و وضوح Full HD را ارائه می‌دهد. به گزارش انگجت، این محصول از نرخ نوسازی تا ۳۶۰ هرتز و نرخ تأخیر پاسخگویی تا ۰٫۵ میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کند و ۹۹ درصد از گستره‌ی رنگی sRGB را نیز پوشش می‌دهد. این مانیتور همچنین از فناوری‌های AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند. AW2523HF مثل برادر بزرگ‌تر خود، آویز جمع‌شونده‌ای برای قرار دادن هدفون ارائه می‌دهد و پایه‌ی آن به‌جای طراحی V شکل از ظاهر ۶ ضلعی استفاده می‌کند. به گفته‌ی دل، سبک طراحی این نمایشگر باعث می‌شود فضای کمتری روی میز اشغال کند.

مانیتور گیمینگ AW2523HF زودتر از AW2723DF روانه‌ی بازار خواهد شد. این محصول از هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور ۱۴۰۱) با قیمت ۴۵۰ دلار به‌فروش خواهد رسید. درهمین‌حال AW2723DF از ۶ اکتبر (۱۴ مهر ۱۴۰۱) با قیمت ۶۵۰ دلار دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا