zoomit

کالبدشکافی گوگل پیکسل ۸، سادگی تعمیر این گوشی را نشان می‌‌دهد [تماشا کنید]

کالبدشکافی گوگل پیکسل ۸، سادگی تعمیر این گوشی را نشان می‌‌دهد [تماشا کنید]

گوگل در مراسمی که دوازدهم مهر ماه برگزار کرد، از دو گوشی پرچمدار پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو پرده برداشت. زمان کوتاهی پس از رونمایی، کانال یوتیوب PBKreviews ویدئوی کالبدشکافی پیکسل ۸ را منتشر کرده است تا با اجزای داخلی گوشی آشنا شویم.

در ویدیوی کالبدشکافی پیکسل ۸ به‌وضوح می‌بینیم که قطعات دستگاه به‌سادگی جدا می‌شوند تا بتوان گوشی را به‌آسانی تعمیر کرد.

با توجه به ویدئوی PBKreviews، فرایند جداسازی نمایشگر گوگل پیکسل ۸ آسان است؛ پس از جدا کردن نمایشگر این گوشی، یک صفحه‌ی مسی برای انتقال گرما دیده می‌شود و بعد از آن به حسگر اثرانگشت برخورد می‌کنیم. گوگل از ۱۴ پیچ T4 برای نگه‌داشتن برد منطقی (Logic Board) در پیکسل ۸ استفاده کرده است و جداسازی آن‌ها زمان زیادی طول نمی‌کشد.

کارشناس کانال PBKreviews با استفاده از الکل ایزوپروپیل و نرم کردن چسب، باتری پیکسل ۸ را جدا کرد. لایه‌ی مسی و گریس حرارتی قرار گرفته روی رم پیکسل ۸ باعث جلوگیری از گرم شدن بیش از حد آن می‌شود؛ اما این اقدام گوگل مانع رسیدن دمای گوشی به زیر ۴۵ درجه نشده است.

بنچمارک‌ها نشان می‌دهند که پیکسل ۸ با وجود داشتن پردازنده‌ مشابه، کندتر از پیکسل ۸ پرو عمل می‌کند؛ پس می‌توان نتیجه گرفت که گلوگاه حرارتی از عملکرد مطلق گوشی جلوگیری می‌کند. پس از برداشتن برد منطقی، مشخص شد که درگاه USB-C به قطعه لحیم شده است؛ اگر درگاه خراب شود، تعمیر آن دشوار است. کانال یوتیوبی PBKreviews، امتیاز ۷ از ۱۰ را به تعمیرپذیری گوگل پیکسل ۸ داده است.

برای مشاهده‌ی قیمت گوشی گوگل پیکسل ۸ و ۸ پرو و همچنین قیمت گوشی برندهای دیگر می‌توانید وارد بخش محصولات نیوزلن شوید.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا