موبايل

مذاکرات با ۱+۴ بر اساس منافع ایران برگزار می‌شود/گفت‌وگوهای آذرماه ویترینی و روی کاغذ نخواهد بود

مصطفی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به سفر آخر هفته رئیس‌جمهور به استان اشاره و اظهار کرد: مشکلات اقتصادی که حل آن نیازمند ابلاغ یک دستور و یا صدور مجوز بدون تحمیل بار مالی است، تلاش برای احقاق حق استان در دریافت تسهیلات بانکی برای پیشبرد امور، تزریق بودجه به پروژه‌های نیمه‌تمام که با تزریق مالی کم به سرانجام می‌رسد و در نهایت استفاده از ظرفیت هیأت همراه رئیس‌جمهور برای پیشبرد امور استان باید چهار رویکرد مسؤولان برای این سفر باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به آغاز دور جدید گفت‌وگوهای ایران با ۱+۴ در ۸ آذر اشاره و تاکید کرد: بر خلاف گفته امریکا این دوره از گفت‌وگو ادامه گفت‌وگوهای قبلی نیست.

وی افزود: بدون شک گفت‌وگوهای پیش‌رو، روی ریل قبلی گفت‌وگوها نخواهد بود و بر اساس منفعت و منافع جمهوری اسلامی و به صورت جدی برگزار خواهد شد.

طاهری با بیان اینکه گفت‌وگوهای آذرماه ویترینی، حقوقی و روی کاغذ نخواهد بود، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این گفت‌وگوها در راستای انتفاع ایران برگزار خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس افزود: در مذاکرات آینده اگر طرف‌های مذاکره جدی باشند ایران هم جدی است و بنا داریم مذاکرات را به صورت برد- برد پیش ببریم.

وی با تاکید بر اینکه نباید به هیچ وجه دلخوش به مذاکرات بود، ادامه داد: باید بدانیم که هر چه قدر در این مذاکرات قدرتمند و هماهنگ ظاهر شویم، می‌توانیم امتیازات بیشتری بگیریم، منتهی باید بدانیم که نتیجه‌بخشی مذاکرات نیازمند جدی بودن و انتفاع واقعی ایران که همان رفع تحریم است از این مذاکرات خواهد بود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق/م


مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا