zoomit

پارس فریلنسر، پلتفرمی امن و حرفه‌ای برای کارفرما و فریلنسر

پارس فریلنسر، پلتفرمی امن و حرفه‌ای برای کارفرما و فریلنسر

بعد از همه گیری بیماری کرونا، شرکتی را که تازه و به هزار زحمت و پس از کلی دوندگی تأسیس کرده بودیم رو به انحلال می‌رفت. امکان استخدام متخصصان برای طراحی وب‌سایت، ادمین سایت، طراحی گرافیک، ترجمه و تولید محتوا انجام دهد، بسیار مشکل بود. علاوه بر آن، شرکت کوچک بود و امکان اختصاص اتاق جداگانه و میز مخصوص برای هر یک از متخصصان ممکن نبود. در دنیای دیجیتال امروز که مشاغل به سرعت در حال پیشرفت هستند، شرکت ما روز به روز ضعیف‌تر می‌شد. تا اینکه با موضوع برون سپاری پروژه و خدمات آشنا شدیم. برون سپاری پروژه‌های شرکت به فری‌لنسرها، همراه با استرس بود. اما آشنایی با خدمات برون سپاری پروژه در پارس فریلنسر باعث شد، دیگر دغدغه استخدام فریلنسر و برون سپاری را نداشته باشیم و روی وظایف اصلی خود تمرکز کنیم.

برون سپاری پروژه در پارس فریلنسر و سفارش خدمات

برون سپاری پروژه همیشه به نفع شرکت نیست، همان‌طور که استخدام هم می‌تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. برخی شرکت‌های فریلنسینگ، ممکن است در استخدام فریلنسرهای خود به اندازه کافی دقت نکنند و همین امر موجب تلف شدن هزینه و از همه مهم‌تر زمان شود. از این رو لازم است پلتفرمی را برای برون‌ سپاری پروژه انتخاب کنید که تعهد کاری و اخلاقی بین کارفرما و فری‌لنسر وجود داشته باشد.

در پارس فریلنسر، بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید به‌راحتی پروژه ایجاد کنید. می‌توانید ازطریق پروفایل فریلنسرها و ارتباط ازطریق چت آنلاین (شبیه به محیط واتساپ)، از قابلیت‌های متخصص مورد نظر مطمئن شوید و کار را به وی بسپارید. به‌علاوه، شما می‌توانید پس از اتمام پروژه به فریلنسر امتیاز بدهید، همچنین می‌توانید فریلنسر را جهت همکاری‌های بعدی به فهرست علاقه‌مندی های خود اضافه کنید. یکی دیگر از امکانات پارس فریلنسر این است که بدون محدودیت زمان و مکان، می‌توانید متخصصان هر پروژه را پیدا کنید و با آن‌ها در ارتباط باشید. با پارس فریلنسر، شما با گلچینی از فریلنسرهای متخصص روبه‌رو هستید، از این رو می‌توانید با سرعت و کیفیت بیشتری در مسیر رشد قدم بردارید.

سیستم پرداخت امن، امنیت برون‌ سپاری و دریافت پروژه برای کارفرما و فریلنسر

پارس فریلنسر

سیستم پرداخت امن چیست؟

بسیار پیش می‌آید که فریلنسری از کارفرمای خود مبلغی با عنوان بیعانه یا پیش پرداخت دریافت می‌کند. اما دیگر ارتباطش را با کارفرما قطع می‌کند و به قول معروف کارفرما دستش به جایی بند نیست. با توجه به اینکه در اغلب پروژه‌های کوچک، قراردادی بین طرفین امضا نمی‌شود، امکان شکایت از فریلنسر هم وجود ندارد؛ یا ممکن است برعکس این اتفاق پیش آید. کارفرما تعیین می‌کند که مبلغ حق‌الزحمه را پس از تحویل کار پرداخت می‌کند اما پس از آماده‌سازی و ارسال پروژه فریلنسر نمی‌تواند دستمزد خود را دریافت کند. گاهی کارفرما با فریلنسر قطع رابطه می‌کند. گاهی هم با گرفتن ایرادهای نامرتبط به کار، پروژه را به صورت غیرمنصفانه زیر سؤال می‌برد.

پارس فریلنسر با راه‌اندازی سیستم پرداخت امن، امنیت برون‌ سپاری پروژه را برای هر دو طرف مهیا می‌کند. بدین ترتیب، ۱- کارفرما با استخدام فریلنسر، میزان حق‌الزحمه‌ای را که توافق کرده‌اند در سایت به امانت می‌سپارد که به آن پرداخت امن نیز می گویند. ۲- پس از انجام پروژه و رضایت از کار، پرداخت امن به حساب فریلنسر انتقال می‌یابد.

تیم حل اختلاف پارس فریلنسر، آماده هستند تا در صورت بروز اختلاف احتمالی بین کارفرما و فریلنسر، پروژه را داوری و حق را به حق دار بدهند. پس دیگر لازم نیست کارفرما بابت دریافت کار مناسب و فریلنسر بابت پرداخت حق‌الزحمه به موقع نگران باشند.

چنانچه بصورت فریلنسری ازطریق اینستاگرام، توئیتر، لینکدین و سایر روشها پروژه جذب می‌کنید جهت امنیت مالی می‌توانید مشتریان خود را به پارس‌فریلنسر دعوت کنید و از سیستم پرداخت امن پارس‌فریلنسر برای پروژه های خود استفاده کنید.

کسب درآمد برای فریلنسرها

پارس فریلنسر

میزان درآمد فریلنسری

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که دوست ندارید صبح زود از خواب برخیزید لباس رسمی بپوشید و در هوای گرم تابستان و هوای سرد زمستان به محل کار خود بروید. اگر دوست دارید لباس راحتی بپوشید، پشت میز خود بنشینید، قهوه بخورید و پروژه‌هایتان را انجام دهید؛ یا اینکه بلافاصله پس از هر پروژه حق‌الزحمه خود را دریافت کنید، می‌توانید از خدمات فریلنسری پارس فریلنسر استفاده کنید.

ممکن است این سؤال برایتان ایجاد شود که چرا از خدمات پارس‌فریلنسر استفاده کنم؟ چرا باید هزینه کمیسیون را به سایت پرداخت کنم و خودم پروژه را مستقل دریافت نکنم؟ باید بگوییم به دلیل وجود افراد سودجو و برخی کلاه‌برداری‌ها در شبکه‌های اجتماعی، بسیاری ترجیح می‌دهند ازطریق پلتفرم‌های فریلنسری مشغول به کار شوند. بدین ترتیب پس از ثبت پروژه، کارفرما مبلغ دستمزد را پرداخت کرده و پس از انجام کار توسط شما، این مبلغ بلافاصله برای شما واریز می‌شود.

در ضمن، پیدا کردن پروژه‌های متنوع به لحاظ موضوع و دستمزد، به تنهایی کار مشکلی است. با ثبت نام در پارس فریلنسر امکان دریافت پروژه‌های متنوع برای شما ایجاد می‌شود. ازطریق پارس فریلنسر شما می‌توانید با ایجاد پروفایل و گذاشتن نمونه کار در صفحه خود، اعتماد کارفرما را جلب و پروژه را دریافت کنید. در پارس فریلنسر، روش‌های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

امکان فروش محصولات و خدمات

ممکن است مهارت یا تخصص خاصی داشته باشید و بخواهید وب‌سایت مخصوص یا صفحه خاصی را برای فروش محصول خود راه‌اندازی کنید. ایجاد وب‌سایت هزینه‌های زیادی مانند هزینه خرید هاست، دامنه و استخدام طراح وب‌سایت و ادمین و… برای شما خواهد داشت. با ثبت نام در پارس فریلنسر، می‌توانید خدمات یا محصولات که همان مهارت و تخصصتان است را به فروش بگذارید. شما در این بخش، سرویس خود را معرفی می‌کنید و توضیحات کامل در رابطه با خدمات خود و قیمت سرویس را ذکر می‌کنید.

کارفرمایان با مشاهده ویترین سرویس و خدمات شما، در صورت تطابق مهارتتان با خواسته‌های آن‌ها، پروژه‌هایشان را به شما واگذار می‌کنند. خدمات شما نه‌تنها در فهرست خدمات پارس فریلنسر، بلکه در شبکه‌های اجتماعی پارس فریلنسر، و ازطریق افیلیت مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و پیامک تبلیغ و بازاریابی می‌شود. شما حتی می‌توانید سرویس خود را در بخش رپورتاژ آگهی سایت‌های خبری نظیر newslan، دیجیاتو، تسمینو و… تبلیغ کنید تا کارفرمایان بیشتری خدمات شما را مشاهده و سفارش دهند.

کسب درآمد از همکاری در فروش

ممکن است اصطلاحی به نام افیلیت مارکتینگ را شنیده باشید. در دنیای دیجیتال مارکتینگ، با مفهومی به نام همکاری در فروش مواجه هستیم. اگر شما صاحب مهارت خاصی برای ثبت سرویس نیستید، می‌توانید برای فروش با پارس فریلنسر همکاری کنید. در این روش، شما لینکی را از سوی پارس فریلنسر دریافت می‌کنید و با انتشار لینک اختصاصی خود در شبکه‌های مجازی یا وب‌سایت‌ها، کارفرما یا فریلنسرهای متبحر را به سمت پارس فریلنسر هدایت می‌کنید. شما به ازای هر بازدید، عضویت و سفارش پورسانت خود را دریافت می‌کنید.

درآمد دلاری در پارس فریلنسر

کسب درآمد دلاری ازطریق فریلنسری در ایران

انجام پروژه برای کارفرمایان خارج از کشور، می‌تواند بسیار پردرآمد باشد. به دلیل دریافت درآمد دلاری، می‌توان دستمزد بالایی از کارفرمایان خارجی دریافت کرد. از طرفی برخی شرکت‌های خارجی به دلیل برخی خدمات، ترجیح می‌دهند با فریلنسر فارسی‌زبان یا ایرانی کار کنند. سیستم پرداخت ارزی در پارس فریلنسر به شما کمک می‌کند که درآمدتان را به صورت ریال یا هر ارز دیگری به صورت آنلاین، امن و سریع دریافت کنید. در پارس فریلنسر به‌راحتی می‌توانید از کارفرمای خارجی خود دعوت به ایجاد پروژه کنید.

سخن آخر

سایت‌های فریلنسری زیادی در ایران وجود دارند که امکانات مختلفی را دراختیار شما قرار می‌دهند. با عضویت در پلتفرم پارس فریلنسر، می‌توانید با پرداخت پورسانت کمتر و اثبات توانایی‌های خود در بسیاری از زمینه‌ها، از جمله تولید محتوا، ترجمه، طراحی وب‌سایت، گویندگی و دوبله و… درآمد زیادی کسب کنید. با ثبت نام به‌عنوان کارفرما هم می‌توانید پروژه‌های خود را به رایگان، ازطریق استخدام فریلنسر، برون سپاری کنید.

سرعت عمل، در عصر جدید از مهم‌ترین عوامل پیروزی است. پارس فریلنسر، سرعت کسب‌و‌کار شما را بالا می‌برد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا