zoomit

واتساپ احتمالاً به‌زودی به قابلیت ویرایش پیام‌ها مجهز می‌شود

واتساپ احتمالاً به‌زودی به قابلیت ویرایش پیام‌ها مجهز می‌شود

براساس گزارش XDA Developers به‌ نقل از WABetainfo کاربران واتساپ (WhatsApp) احتمالاً به‌زودی خواهند توانست پیام‌هایی را که در صفحات چت ارسال کرده‌اند، ویرایش کنند. کاربران این پیام‌رسان‌ سال‌ها است خواستار اضافه شدن قابلیت ویرایش پیام هستند و به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان سرانجام تصمیم گرفته‌اند سراغ اضافه کردن این قابلیت بروند.

درحال‌حاضر اگر پیامی را در واتساپ با غلط املایی ارسال کنید، امکان ویرایش آن وجود ندارد؛ در این شرایط باید پیام را در فاصله‌ی نسبتاً کوتاهی پس از ارسال به‌صورت دوطرفه حذف و مجدداً ارسال کنید. اسکرین‌شات زیر قابلیت ویرایش پیام را در واتساپ نشان می‌دهد که ظاهراً در حال گذراندن مراحل آزمایشی است.

اسکرین شات قابلیت ویرایش پیام واتساپ / WhatsApp نسخه آزمایشی

به‌منظور ویرایش،‌ کاربر باید روی پیام ارسال‌شده ضربه بزند و انگشت خود را نگه دارد و سپس منوی سه‌نقطه را باز کند. درحال‌حاضر مشخص نیست که قابلیت ویرایش پیام در واتساپ محدودیت زمانی خواهد داشت یا خیر. تلگرام به‌عنوان مهم‌ترین رقیب واتساپ مدت‌ها است قابلیت ویرایش پیام ارائه می‌دهد.

اولین شواهد مبنی‌بر اضافه شدن ویرایش پیام به واتساپ در سال ۲۰۱۷ رؤیت شد؛ بااین‌حال قابلیت موردبحث هرگز در این پیام‌رسان دردسترس قرار نگرفت.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا