zoomit

سامسونگ ظاهراً روی گلکسی واچ ۵ پرو با باتری قدرتمند کار می‌کند

سامسونگ ظاهراً روی گلکسی واچ ۵ پرو با باتری قدرتمند کار می‌کند

سامسونگ سری گلکسی واچ ۴ خود را سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد. با اینکه نسخه‌ی استاندارد عمر باتری قدرتمندی داشت، نسخه‌ی کلاسیک کوچک‌تر از این نظر بسیاری از کاربران را ناامید کرد. اکنون گزارشی جدید از androidauthority نشان می‌دهد که غول کره‌ای ظاهراً قصد دارد با افزایش ظرفیت باتری، نیاز کاربرانی را برطرف کند که خواهان ساعتی با توان عالی هستند.

منبع SamMobile مدعی شده است که سامسونگ علاوه‌بر نسخه‌های گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ کلاسیک، ظاهراً روی سومین نسخه گلکسی واچ ۵ با نام غیر‌رسمی گلکسی واچ ۵ پرو کار می‌کند. گفته می‌شود که این نسخه باتری ۵۷۲ میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد داشت.

درمقابل، گلکسی واچ ۴ به باتری ۳۶۱ میلی‌آمپرساعتی و گلکسی واچ ۴ کلاسیک به باتری ۲۴۷ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز است. با این‌ تفاسیر، ظرفیت گلکسی واچ ۵ پرو بیش از دو برابر نسخه‌ی کلاسیک خواهد بود و به‌طور درخورتوجهی ظرفیت باتری بیشتری از مدل استاندارد خواهد داشت.

مقاله‌ی مرتبط:

  • گلکسی واچ ۵ سامسونگ؛ برای بهبود نسل جدید چه انتظاراتی داریم؟

هنوز مشخص نیست که این ساعت چقدر بزرگ خواهد بود تا باتری بزرگ‌تر را در خود جای دهد و درصورت داشتن ابعاد بزرگ شاید مطابق با سلیقه‌ی برخی افراد نباشد. درنهایت، منبع SamMobile ادعا می‌کند که عرضه‌ی این ساعت هنوز رسماً تأیید نشده است؛ اما انتظار می‌رود به‌زودی گزارش‌های بیشتری از آن منتشر شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا