zoomit

انتشار آپدیت جدید گلکسی S22 برای حذف محدودیت عملکرد بازی‌ها (به‌روزرسانی)

انتشار آپدیت جدید گلکسی S22 برای حذف محدودیت عملکرد بازی‌ها (به‌روزرسانی)

به‌روزرسانی: ظاهراً سامسونگ به‌روزرسانی یادشده را برای بازارهای اروپا و کره‌جنوبی آغاز کرده و همان‌طور که انتظار می‌رفت به‌روزرسانی مذکور شامل حذف محدودیت CPU و GPU اجرای بازی‌ها و حالت مدیریت عملکرد بازی جدید به Game Booster است. سامسونگ همچنین می‌گوید که با این به‌روزرسانی، امنیت و ثابت کلی دستگاه‌های واجد شرایط را نیز بهبود داده است.


چند سالی است که سامسونگ سرعت گوشی‌های خود را به بهانه‌ی افزایش بهره‌وری باتری و مدیریت حرارت دستگاه، کاهش می‌دهد. در چنین شرایطی، بازی‌ها به خوبی اجرا نمی‌شدند؛ زیرا سرویس بهینه‌سازی بازی و اپلیکیشن Game Booster سامسونگ که در پس‌زمینه اجرا می‌شد، عملکرد پردازنده و پردازنده‌ی گرافیکی را محدود می‌کرد. همچنین اخیراً مشخص شد که سرعت اجرای بازی‌ها در سری جدید گلکسی اس ۲۲ از نسل‌های پیش بدتر نیز بوده است.

سم‌موبایل می‌نویسد، به‌همین‌دلیل، سامسونگ با انتقاد‌های بسیاری روبه‌رو شد. سپس غول کره‌ی جنوبی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به‌روزرسانی نرم‌افزاری‌ای را منتشر می‌کند که این محدودیت عملکرد را از روی دستگاه‌ها بر می‌دارد. اکنون وعده‌ی این شرکت عملی شده است! به‌روزرسانی جدیدی برای سری Galaxy S22 در حال انتشار است که طبق ترجمه گوگل از کره‌ای به انگلیسی، محدودیت عملکرد CPU و GPU را هنگام اجرای بازی حذف می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سامسونگ به‌طور مصنوعی سرعت گوشی گلکسی شما را کاهش می‌دهد

همچنین به‌روزرسانی مذکور «حالت مدیریت عملکرد بازی» جدیدی به Game Booster اضافه می‌کند. البته هنوز نمی‌دانیم آیا حالت اضافه شده‌ی جدید با گزینه اولویت عملکردی که از قبل در Game Booster وجود دارد، متفاوت است یا خیر.

برای اینکه متوجه شویم با ارتقای دستگاه چه تفاوتی در عملکرد دستگاه ایجاد می‌شود باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم. با توجه به رسوایی بزرگی که این مسئله برای سامسونگ به‌وجود آورده است (از سامسونگ در کره شکایت شده)، به نظر می‌رسد این به‌روز‌رسانی به‌زودی بین‌المللی شود.

این به‌روزرسانی علاوه‌بر اعمال تغییرات لازم روی سرویس بهینه‌سازی بازی به منظور حذف محدودیت‌های قبلی، بهبودهایی را برای دوربین و امنیت دستگاه نیز به همراه دارد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا