کسب و کار

وردپرس چیست و چگونه کار می کند؟ (دانلود آموزش وردپرس)

—————- رپرتاژ آگهی —————–

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با وردپرس یک روش عالی برای ساخت سایت است. در این مقاله یاد می گیرید وردپرس چیست و چه کاربردی دارد و اینکه وردپرس چگونه کار می کند. همچنین با آموزش وردپرس می توانید سایت خود را بسازید.
مطالبی که در این آموزش یاد می گیرید:
     – وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟
     – وردپرس چگونه کار می کند؟
     – دانلود وردپرس
     – آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با وردپرس
     – معرفی ۲ منبع عالی آموزش رایگان وردپرس

 

وردپرس چیست (معرفی WordPress)

تعاریف متعددی برای وردپرس در وب فارسی ارائه شده است. در این قسمت سعی می کنیم تا با چند تعریف ساده و سپس تخصصی تر به این سوال که وردپرس چیست پاسخ جامعی ارائه دهیم. با یک تعریف ساده از کاربرد WordPress از مرجع آموزش وردپرس شروع می کنیم.
 

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد

به نقل از وردپرس باران برای ارائه یک پاسخ ساده و سریع به پرسش وردپرس چیست می توانیم بگوییم که WordPress یک نرم افزار تحت وب است. با نصب وردپرس بر روی یک سرور می توانیم به سادگی و در ۵ دقیقه یک سایت راه اندازی کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا محسوب می شود. با طراحی سایت با وردپرس به سادگی می توانیم یک سایت راه اندازی کنیم. سپس با پنل مدیریتی ساده آن به مدیریت محتوای سایت بپردازیم. تولید محتوا کنیم. مطلب منتشر نماییم. حتی با تبدیل وردپرس به فروشگاه به فروش آنلاین محصولات خود بپردازیم.
 

وردپرس چیست و چگونه کار می کند

سیستم مدیریت محتوا یا cms وردپرس یک نرم افزار برای ساخت سایت بدون کدنویسی است. وردپرس یک نرم افزار متن باز برای راه اندازی سریع سایت است. در طراحی سایت با وردپرس نیازی به یادگیری کدنویسی و برنامه نویسی نیست. این نرم افزار مانند یک ربات تمام کارهای لازم برای راه اندازی وبسایت شما را انجام می دهد.
روش کار با وردپرس مثل هر نرم افزار دیگری با نصب نرم افزار آغاز می شود و سپس با گزینه هایی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد می توانید سایت خود را به دلخواه طراحی کنید. بدون اینکه نیاز باشد حتی یک خط کدنویسی کنید.
 

دانلود وردپرس

روش های مختلفی برای آموزش ساخت سایت وجود دارد. روش های یادگیری برنامه نویسی و طراحی سایت با برنامه نویسی تا روش های جدید آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی روش های اصلی هستند.
     ۱- طراحی سایت با برنامه نویسی php و html و css
     ۲- طراحی سایت بدون کدنویسی با دانلود وردپرس و آموزش آن

پیش نیازهای اصلی طراحی سایت تهیه هاست و دامنه است. پس از خرید هاست و دامنه باید سایت را روی هاست راه اندازی کنیم تا با آدرس دامنه شما در دسترس باشد.
در روش برنامه نویسی سال ها مطالعه و آموزش برای یادگیری زبان های برنامه نویسی وب نیاز است.

 

پس روش پیشنهادی برای ساخت سایت، دانلود وردپرس و استفاده از روش بدون کدنویسی است. از دانلود وردپرس تا راه اندازی سایت شاید کمتر از ۵ دقیقه زمان ببرد. اما برای یادگیری مدیریت سایت، مدت زمان یادگیری WordPress شاید کمتر از یک هفته برای شروع کافی باشد.
 

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با وردپرس

برای اینکه یک سایت شخصی برای خود بسازید یا یک سایت تجاری برای کسب درآمد داشته باشید وردپرس بهترین گزینه است. با توجه به نیاز روزافزون کسب و کارها به داشتن وبسایت، یادگیری وردپرس می تواند یک تخصص عالی برای کسب درآمد از طراحی سایت برای دیگران نیز باشد. یک مهارت پولساز که یادگیری آن نیز زمان زیادی نمی خواهد.
برای شروع آموزش وردپرس دوره های رایگان و حرفه ای متعددی وجود دارند. در ادامه به معرفی دو تا از بهترین منابع آموزشی WordPress ایران خواهیم پرداخت که با دوره های رایگان معرفی شده خیلی سریع و در کمتر از یک هفته می توانید وردپرس را آموزش ببینید.
 

آموزش وردپرس رایگان (۲ منبع عالی)

دو منبع عالی آموزش وردپرس برای یادگیری و آموزش کامل کار با WordPress برای معرفی به شما آماده کرده ایم. البته منابع فارسی و انگلیسی دیگری نیز هستند که بتوانید از آن ها استفاده کنید ولی برای یک شروع به کار حرفه ای و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین آموزش های کاربردی این منابع را به شما توصیه می کنیم.

 

 

۱- آموزش وردپرس با وردپرس باران

مرجع آموزش وردپرس فارسی سایت وردپرس باران بهترین آموزش وردپرس را از سطح مبتدی تا پیشرفته آماده کرده است. دوره های پرچمداران وردپرس از سطح مقدماتی شروع می شوند و با مشاهده این آموزش تا سطح فوق حرفه ای و رسیدن به کسب درآمد از طراحی سایت می توانید پیش بروید.
     – پرچمداران صفر وردپرس
     – پرچمداران صفحه سازی
     – پرچمداران فروشگاه اینترنتی
     – پرچمداران سایت شرکتی
     و…

در گوگل جستجو کنید: مرجع آموزش وردپرس
 

۲- آموزش وردپرس با دانشگاه وردپرس

مرجع آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی دانشگاه وردپرس نیز بهترین دوره های رایگان وردپرس را برای شروع کار تهیه کرده است. با مشاهده آموزش های پایه ای که در این مرجع به صورت ویدئویی آماده شده اند خیلی سریع می توانید وارد دنیای وردپرس شوید.
بهترین دوره های پایه ای وردپرس که برای شروع پیشنهاد می شود:
     – دوره قدم به قدم دانشگاه وردپرس
     – دوره پایه دانشگاه وردپرس حرفه ای ۱
     – دوره پیشرفته دانشگاه وردپرس حرفه ای ۲

البته برای حرفه ای شدن در وردپرس و یادگیری این دانش برای کسب درآمد از طراحی سایت برای دیگران نیز مسیر وردپرس کار شدن در دوره های پیشرفته دانشگاه پیش بینی شده است.

منبع: دانشگاه وردپرس
 

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا