zoomit

ساعت Watch GT 3 Pro هواوی با حسگر نوار قلب و قیمت ۳۸۰ دلار معرفی شد

ساعت Watch GT 3 Pro هواوی با حسگر نوار قلب و قیمت ۳۸۰ دلار معرفی شد

هواوی سال گذشته ساعت هوشمند واچ جی تی ۳ و امشب مدل پرو آن را رونمایی کرد. به‌گزارش GSMArena، ساعت هوشمند Huawei Watch GT 3 Pro همچون GT 2 Pro مدلی سرامیکی نیز دارد و مدل ویژه‌ای از آن با پسوند Porsche Design به بازار می‌آید.

ساعت هوشمند Watch GT 3 Pro در دو مدل ۴۶ میلی‌متری (تیتانیومی) و ۴۳ میلی‌متری (سرامیکی) دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این دو مدل به‌ترتیب نمایشگر ۱٫۴۳ و ۱٫۳۲ اینچی AMOLED دارند.

مدل‌ بزرگ‌تر حداکثر ۱۴ روز شارژدهی می‌کند و اگر از تمام قابلیت‌های آن زیاد استفاده کنید، این مدت به ۸ روز کاهش می‌یابد. شارژدهی مدل ۴۳ میلی‌متری نیز در حالت عادی ۷ روز و با استفاده‌ی سنگین چهار روز اعلام شده است. سرعت شارژ واچ GT 3 پرو درمقایسه‌با نسل قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است؛ به‌طوری‌که با ۱۰ دقیقه شارژ، می‌توانید یک روز کامل از استفاده کنید.

مدل های مختلف ساعت هواوی Watch GT 3 Pro

اعدادی که برای توصیف مقاومت ساعت‌ها دربرابر نفوذ آب اعلام می‌شوند، در اکثر مواقع فریبنده هستند؛ چون بسیاری از ساعت‌های امروزی برای غواصی طراحی نشده‌اند. هواوی ادعا می‌کند که ساعت جدیدش =هنگام غواصی تا عمق ۳۰ متری نیز دربرابر نفوذ آب مقاوم است و چند قابلیت دارد تا به شما برای تمرین‌کردن کمک کند.

درصورت تمایل، می‌توانید از GT 3 Pro به‌عنوان ساعت مخصوص گلف نیز استفاده کنید؛‌ زیرا GT 3 Pro شامل نقشه‌ی بیش از ۳۰۰ زمین گلف است. افزون‌براین، ساعت هوشمند جدید هواوی از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی برخوردار است که ۱۸ حالت از آن‌ها برچسب «حرفه‌ای» دارند.

نمای نزدیک دکمه پاور ساعت هواوی Watch GT 3 Pro

مقاله‌های مرتبط:

  • هواوی بند ۷ با نمایشگر AMOLED و وزن ۱۶ گرم رونمایی شد
  • بررسی هواوی واچ جی تی ۳ [به‌همراه ویدئو]

نکته‌ی دیگر اینکه ساعت هواوی Watch GT 3 Pro به حسگر ثبت نوار قلب (ECG) مجهز است. این حسگر درمقایسه‌با حسگرهای عادی سنجش ضربان قلب داده‌های بسیار بیشتری درباره‌ی قلب ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند از حسگر سنجش سطح اکسیژن خون و حسگر سنجش دما نیز بهره می‌برد و وضعیت خواب و استرس را نیز می‌تواند رهگیری کند.

ساعت هواوی با سیستم‌عامل HarmonyOS و فناوری NFC عرضه می‌شود. به‌لطف تراشه‌ی NFC، ساعت Watch GT 3 Pro برای پرداخت هزینه در فروشگاه‌ها و حتی بازکردن قفل درِ خودروهای منتخب کاربرد پیدا می‌کند.

قابلیت های ساعت هواوی Watch GT 3 Pro

مدل ۴۶ میلی‌متری تیتانیومی Huawei Watch GT 3 Pro که شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود دارد، با قیمت پایه‌ی ۲٬۵۰۰ یوان (۳۸۰ دلار) و مدل پایه‌ی سرامیکی با قیمت ۳٬۰۰۰ یوان (۴۵۵ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود. این مدل نیز یاقوت کبود دارد و در‌صورت تمایل، کاربر می‌تواند بند چرمی (از جنس پوست گوساله) یا بندی با پوشش سرامیکی را نیز تهیه کند.

ناگفته نماند مدل Porsche Design ساعت جدید هواوی نیز ۴٬۷۰۰ یوان (۷۱۰ دلار) قیمت دارد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا