zoomit

در iOS 16 امکان انتخاب، جداسازی و اشتراک‌گذاری سوژه دلخوه عکس‌ها فراهم شد

در iOS 16 امکان انتخاب، جداسازی و اشتراک‌گذاری سوژه دلخوه عکس‌ها فراهم شد

iOS 16 با استفاده از یادگیری ماشینی به کاربران اجازه می‌دهد سوژه‌ای را از عکس مدنظر خود استخراج و سپس از آن در سرتاسر سیستم ازجمله بخش پیام‌ها، یادداشت‌ها، ایمیل‌ها و… استفاده کنند.

به‌گزارش مک‌رومرز، قابلیت جدید iOS نه‌فقط در عکس‌ها، بلکه در اسکرین‌شات‌ها و Quick Look نیز درسترس است. برای استفاده از این ویژگی کاربردی در اپلیکیشن Photos، چند ثانیه تصویر دلخواهتان را لمس کنید و نگه‌ دارید تا جلوه‌ی درخشش سفید در اطراف سوژه ظاهر شود. اکنون می‌توانید سوژه‌ی مدنظر را از برنامه‌ی Photos خارج و از آن در پیام‌ها و ایمیل‌ها و یادداشت‌ها استفاده کنید.

همچنین برای استفاده از قابلیت جداسازی و اشتراک‌گذاری سوژه‌ها در Quick Look و سایر بخش‌های سیستم‌عامل، به‌سادگی روی تصویر مدنظر تپ کنید و انگشتتان را کمی نگه‌ دارید و سپس گزینه‌ی Copy Subject را از فهرست انتخاب کنید. در این‌ مرحله، سوژه از تصویر جدا و در حافظه‌ی کلیپ‌برد ذخیره خواهد شد تا بتوان از آن در سایر بخش‌های سیستم‌عامل استفاده کرد.

مقاله‌های مرتبط:

  • iOS 16 از کنترلرهای نینتندو سوئیچ پشتیبانی می‌کند
  • پردازنده M2 اپل در دو مدل با GPU متفاوت تولید می‌شود

این قابلیت جدید با فریم‌های متوقف‌شده ویدئوها در برنامه‌ی Photos نیز کار می‌کند. از‌آن‌‌جا‌‌که این ویژگی جدید برای تجزیه‌وتحلیل تصاویر از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند، فقط در گوشی‌های مجهز به پردازنده‌ی A12 Bionic یا قوی‌تر دردسترس است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا