zoomit

سرویس پادکست گوگل سال آینده تعطیل می‌شود

سرویس پادکست گوگل سال آینده تعطیل می‌شود

قبرستان محصولات گوگل به‌زودی میزبان عضو جدیدی خواهد بود. این شرکت قصد دارد سال ۲۰۲۴ برای همیشه با سرویس Podcasts خداحافظی کند و البته خدمات آن را به یوتیوب موزیک انتقال دهد. بخش پادکست‌های گوگل سال ۲۰۱۸ ابتدا برای اندروید دردسترس قرار گرفت و سپس در سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار نسخه‌ی تحت‌وب و نسخه‌ی آیفون آن بودیم.

گوگل تصمیم دارد خدمات پادکست را در یوتیوب موزیک ارائه دهد و طرح مذکور اکنون در ایالات‌متحده درحال انجام است. درواقع کاربران آمریکایی می‌توانند بدون نیاز به اشتراک پولی، پادکست‌های موردعلاقه‌ی خود را ازطریق یوتیوب موزیک گوش دهند.

پادکست‌های یوتیوب موزیک در ایالات‌متحده، از قابلیت‌هایی مثل پخش در پس‌زمینه‌ی دستگاه، دانلود برای پخش آفلاین و ارسال محتوا به اسپیکر هوشمند پشتیبانی می‌کنند.

گوگل می‌گوید ۲۳ درصد شنوندگان پادکست، یوتیوب را به‌عنوان سرویس موردعلاقه‌ی خود برای گوش‌دادن به پادکست‌ها انتخاب کرده‌اند و فقط ۴ درصد آن‌ها از سرویس Podcasts این شرکت استفاده می‌کنند. روند انتقال Google Podcasts به یوتیوب موزیک کمی طول خواهد کشید اما غول جستجوی اینترنت اطمینان دارد که این‌کار تاحد امکان به‌راحتی و بدون مشکل پیش خواهد رفت.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا