zoomit

Cypress Hero؛ کوله‌‌پشتی که هیچ‌‌وقت گم نمی‌کنید

فناوری Find My اپل راه خود را به محصولات بیشتری باز کرده است؛ از‌جمله کیف جدید تارگوس (Targus) که دیگر هیچ‌وقت آن را گم نخواهید کرد. کوله‌پشتی Cypress Hero از ردیاب موقعیت مکانی داخلی برخوردار است که در‌صورت گم‌شدن، می‌تواند به مالک واقعی آن کمک کند آن را ازطریق شبکه‌ی Find My بیابد. سیستم استفاده‌شده در این محصول را می‌توان به‌صورت برعکس نیز استفاده کرد. این یعنی اگر فراموش کنید آیفونتان را کجا گذاشته‌اید، می‌توانید دکمه‌ای را روی کوله‌پشتی فشار دهید تا آن را پیدا کند. باید اشاره کرد که قابلیت مذکور زمانی فعال می‌شود که تنظیمات مرتبط به آن را در اپ Targus اعمال کرده باشید.

به‌گزارش انگجت، تارگوس می‌گوید ردیاب به‌طور حرفه‌ای با کوله‌پشتی ادغام و همین ویژگی باعث می‌شود کمتر کسی فکر سرقت آن را در سر بپروراند. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به امکان فعال‌سازی هشدارهای ژئوفنسینگ اشاره کرد. اگر چنین کاری را انجام دهید، هنگام خارج‌شدن کوله‌پشتی از منطقه‌ای خاص که پیش‌تر مشخص کرده‌اید، برایتان پیام هشداری ارسال می‌شود. همچنین، ردیاب مذکور به هشدار صوتی داخلی مجهز است که احتمالا به بلندی صدای AirTag خواهد بود و می‌توانید آن را از راه دور فعال کنید.

کوله پشتی Cypress Hero

باتری ردیاب کوله‌پشتی Cypress Hero را می‌توان تعویض و آن را ازطریق USB شارژ کرد. تارگوس می‌گوید این باتری قبل از نیاز به شارژ مجدد، حدود یک سال کار می‌کند. به‌گفته‌ی شرکت مذکور، هر‌کدام از کوله‌پشتی‌ها با ۲۶ بطری آب بازیافتی ساخته شده‌اند. Cypress Hero گواهی مقاومت دربرابر آب IPX3 را نیز دارد و فروش آن در فصل بهار یا تابستان با قیمت ۱۵۰ دلار آغاز می‌شود.

کوله پشتی Cypress Hero

علاوه‌بر‌‌این، تارگوس DOCK720 را نیز معرفی کرد؛‌ داک استیشنی که از یک مانیتور ۸K یا حداکثر چهار مانیتور ۴K پشتیبانی می‌کند. شرکت سازنده می‌گوید این «اولین دستگاه بیومتریک و داک استیشن یکپارچه» است. به‌‌عبارت‌‌دیگر، دستگاه مذکور سنسور اثرانگشت دارد و در اطراف آن، مجموعه‌ای از پورت‌ها ازجمله USB-A ،USB-C، اترنت، HDMI و جک صوتی ترکیبی تعبیه شده است. داک استیشن جدید تارگوس از ماه جاری میلادی با قیمت ۴۴۳ دلار دردسترس خواهد بود.

داک استیشن تارگوس

محصول دیگر تارگوس Targus Docking Display، نمایشگر ۲۴ اینچی ۱۰۸۰p، نام دارد که به وب‌کم ۲ مگاپیکسلی، میکروفون، بلندگوها و داک استیشن USB-C مجهز است. ماه فوریه عرضه خواهد شد. قیمت مانیتور اولیه‌ ۴۰۰ دلار و مانیتور ثانویه‌ی بدون وب‌کم ۱۸۰ دلار است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • TCL دو گوشی هوشمند جدید خود را در CES ۲۰۲۲ معرفی کرد

گفتنی است تارگوس در حال گسترش مجموعه‌محصولات ضد‌میکروبی خود است که درحال‌حاضر کوله‌پشتی و کیف‌های شانه‌ای و آستین‌های محافظ برای لپ‌تاپ‌ها را دربر می‌گیرد. این شرکت ادعا می‌کند محافظ ضدمیکروبی DefenceGuard آن به‌طور مؤثر از رشد ۹۹٫۹ درصد میکروارگانیسم‌های ایجاد‌کننده‌ی میکروب جلوگیری می‌کند.

همچنین، از ماه آینده نور ضدعفونی‌کننده‌ی UV-C LED تارگوس عرضه خواهد شد. اگر به‌یاد بیاورید این محصول ۳۰۰ دلاری در CES 2021 معرفی شده بود و در هر ساعت به‌مدت ۵ دقیقه هر سطحی (به احتمال زیاد صفحه‌کلید و ماوس) را در نور ماوراء‌بنفش غوطه‌ور می‌کند تا به‌طور مؤثر ۹۹ درصد عوامل بیماری‌زا از بین بروند.

نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا