zoomit

نسخه جدید Task Manager با رنگ ویندوز ۱۱ سازگار خواهد شد

نسخه جدید Task Manager با رنگ ویندوز ۱۱ سازگار خواهد شد

یکی از مهندسین مایکروسافت با انتشار ویدئویی توضیح داده است که بیلد اینسایدر جدید ویندوز ۱۱ (Windows 11) قرار است تغییراتی در Task Manager اعمال کند. Task Manager در نسخه‌ی جدید با رنگ تأکیدی (یا همان Accent Color) ویندوز سازگار می‌شود.

تغییر جدید در حالی اعمال می‌شود که مایکروسافت اخیراً Task Manager را به‌روزرسانی کرده تا طراحی این اپلیکیشن با طراحی رابط کاربری ویندوز ۱۱ سازگارتر باشد.

براساس گزارش Windows Central نسخه‌ی فعلی Task Manager همچنان متکی‌بر همان ترکیب رنگ‌ نسخه‌ی قدیمی است و وقتی حالت تاریک ویندوز ۱۱ را فعال می‌کنید، جلوه‌ی جالبی ندارد. در آینده‌، رنگ‌های به‌کاررفته در Task Manager با رنگی که برای تم ویندوز انتخاب کرده‌اید سازگار خواهند شد. این تغییر شاید در نگاه اول چندان بزرگ نباشد، اما می‌تواند ظاهر Task Manager را دل‌نشین‌تر کند.

اسکرین شات نسخه جدید Task Manager ویندوز

مقاله‌های مرتبط:

  • Task Manager در ویندوز ۱۱ سرانجام ظاهر جدیدی به خود می‌گیرد
  • با هشت ترفند از ترفندهای Task Manager و ویژگی‌های آن آشنا شوید

مایکروسافت در ویدئوی جدیدش نگاهی به طراحی جدید Task Manager انداخته و به شماری از قابلیت‌های بهبودیافته‌ای که به‌زودی به این اپلیکیشن اضافه می‌شوند اشاره کرده است. یکی از قابلیت‌های جدید، دسترسی اپلیکیشن‌ها را به منابع سیستم محدود می‌کند.

انتظار می‌رود مایکروسافت نسخه‌ی بزرگ بعدی ویندوز ۱۱ را پاییز امسال دردسترس قرار دهد. نسخه‌ی جدید که با نام ۲۲H2 شناخته می‌شود فعلاً در حال سپری کردن مراحل آزمایشی است و احتمالاً ویندوز ۱۱ را در حالت تبلت با بهبودهای محسوسی روبه‌رو می‌کند. نسخه‌ی ۲۲H2 ویندوز ۱۱ همچنین بهبودهایی به منوی استارت خواهد آورد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا