zoomit

نسخه جدید SSD T7 Shield سامسونگ با گواهی IP65 و مقاومت دربرابر ضربه معرفی شد

نسخه جدید SSD T7 Shield سامسونگ با گواهی IP65 و مقاومت دربرابر ضربه معرفی شد

نسخه‌ی مقاوم SSD T7 Shield سامسونگ درمقایسه‌با مدل استاندارد این محصول کمی سنگین‌تر و بزرگ‌تر است. غول فناوری کره‌ای این مدل جدید را با استاندارد IP65 عرضه می‌کند و این یعنی دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقوام است. از دیگر مشخصات این SSD می‌توان به درگاه USB-C با USB 3.2 (نسل دو ۱۰ گیگابیت برثانیه) اشاره کرد. سرعت خواندن و نوشتن این محصول نیز به‌ترتیب ۱۰۵۰ و ۱۰۰۰ مگابیت‌برثانیه اعلام شده است.

به‌گزارش Wccftech، مدل SSD T7 Shield سامسونگ دربرابر ضربه و سقوط تا ارتفاع حدود سه‌‌متری مقاوم است. این SSD برای دوام بیشتر به بدنه‌ی آلومینیومی با پوشش لاستیکی مجهز شده است. علاوه‌براین، رسانایی حرارتی این محصول کم است و می‌تواند در دمای شدید از ۴۰ تا ۸۵ درجه‌ی سانتی‌گراد دوام بیاورد.

مقاله‌های مرتبط:

  • اختلاف جزئی در عملکرد دوربین نسخه اسنپدراگون و اگزینوس گلکسی S22 Ultra طبق بررسی DxOMark
  • سلطه‌ی سامسونگ بر بازار گوشی‌های اندرویدی ۵G؛ گلکسی A52s در صدر

T7 Shield جدید SSD بسیار ساده‌ای است و کارکردی شبیه نسخه‌ی استاندارد این محصول دارد. بااین‌حال، این مدل درمقایسه‌با T7 Touch که از حسگر اثرانگشت بهره می‌برد، بسیار متفاوت است. این SSD با رایانه‌های مک و ویندوز سازگار است؛ بنابراین، هیچ نگرانی بابت سازگاری آن وجود ندارد. درهرحال، اگر از SSD در امور کاری یا شخصی در فضای باز استفاده می‌کنید، این مدل انتخاب بسیار مناسبی است.

SSD مقاوم T7 Shield سامسونگ در دو گزینه‌ی یک و دو‌ترابایتی و در رنگ‌های مشکی و آبی و بژ عرضه می‌شود. ناگفته نماند قیمت مدل یک‌ترابایتی این اس‌‌اس‌‌دی‌‌ ۱۴۳٫۹۹ اعلام شده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا