zoomit

ناتینگ توضیح می‌دهد: چرا روشنایی نمایشگر Nothing Phone 1 برخلاف تبلیغات، به ۱۲۰۰ نیت نمی‌رسد

ناتینگ توضیح می‌دهد: چرا روشنایی نمایشگر Nothing Phone 1 برخلاف تبلیغات، به ۱۲۰۰ نیت نمی‌رسد

گوشی جنجالی Nothing Phone 1 ماه گذشته پس از مدت‌ها شایعه و گزارش سرانجام رسماً معرفی شد و از آن زمان به‌بعد، بحث‌های زیادی درباره‌ی مشکلات مختلف این دستگاه مطرح شده است. اکنون این گوشی باردیگر با موضوع جدیدی درزمینه‌ی کارکرد نمایشگر آن خبرساز شده است.

Gizmochina می‌نویسد Nothing Phone 1 با نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی Full HD پلاس OLED عرضه شد که طبق ادعای سازنده‌ی آن، حداکثر روشنایی این صفحه‌نمایش ۱۲۰۰ نیت است. بااین‌حال، گزارشی از ComputerBase منتشر شده است که نشان می‌دهد سطح روشنایی نمایشگر این محصول نهایتا می‌تواند به ۷۰۰ نیت برسد. این نشریه حتی سعی کرد موقعیت‌های بسیار خاصی را بازسازی کند که شاید در آن شرایط، حسگر‌های روشنایی خودکار دستگاه سطح روشنایی را به ۱۲۰۰ نیت افزایش دهند؛ اما این عدد در هر شرایطی حداکثر ۷۰۰ نیت بود.

علاوه‌براین، وب‌سایت‌های دیگری مثل GSMArena و Heise نیز با بررسی اولیه‌ی Nothing Phone 1 اعلام کرده‌اند که نمایشگر این گوشی آن‌قدر که در تبلیغات آن گفته می‌شود، روشنایی ندارد. ComputerBase درباره‌ی این موضوع با ناتینگ تماس گرفت که این شرکت در پاسخ اعلام کرد:

مقدار اوج روشنایی برای نمایشگر Phone 1 درحدود ۷۰۰ نیست و ما در آینده با به‌روزرسانی نرم‌افزاری آن‌ را تغییر خواهیم داد.

سطح روشنایی Nothing Phone 1

مقاله‌ی مرتبط:

  • گوشی بعدی Nothing احتمالاً بدون چراغ‌های LED چشمک‌زن پشتی عرضه خواهد شد
  • تماشا کنید: تست مقاومت گوشی Nothing Phone 1 دربرابر سقوط

این نشریه ادعا می‌کند که ناتینگ میزان روشنایی تبلیغ‌شده در وب‌سایت رسمی خود را برای Phone 1 به‌روزرسانی کرده است. XDA نیز درباره‌ی این مشکل با این شرکت تماس گرفت و پاسخ زیر را دریافت کرد:

سخت‌افزار Phone 1 می‌تواند به حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت دست‌ یابد؛ اما درحال‌حاضر این ویژگی با روش‌های نرم‌افزاری روی ۷۰۰ نیت محدود شده است. این تصمیم برای اطمینان از تجربه‌ی کاربری متعادل درباره‌ی گرما و مصرف باتری اتخاذ شده است.

مشتاقانه منتظر شنیدن این موضوع از کاربران خود هستیم و بازخوردهای آنان را با‌دقت بررسی خواهیم کرد تا متوجه شویم آیا باید در به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بعدی خود، به این موضوع رسیدگی کنیم یا خیر.

با‌‌‌‌توجه‌‌‌‌به بیانیه‌های ناتینگ بعید به‌نظر می‌رسد این شرکت سطح روشنایی نمایشگر Phone 1 را به ۱۲۰۰ نیت ارتقا دهد؛ بااین‌حال، شاید درخواست مشتریان بتواند این شرکت را برای اعمال تغییر یادشده ترغیب کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا