zoomit

مادر ایلان ماسک می‌گوید در خانه پسرش مجبور است در گاراژ بخوابد

مادر ایلان ماسک می‌گوید در خانه پسرش مجبور است در گاراژ بخوابد

می ماسک، مادر ۷۴ ساله‌ی ایلان ماسک، در مصاحبه با مجله‌ی The Times UK می‌گوید وقتی به محل زندگی پسرش در بوکاچیکا سر می‌زند، در اتاق مناسبی نمی‌خوابد. بوکا‌چیکا محل دفتر مرکزی اسپیس‌ ایکس در تگزاس و مرکز پرتاب استاربیس است. مادر ایلان ماسک می‌گوید: «باید در گاراژ بخوابم. شما نمی‌توانید در نزدیک سایت موشکی خانه‌ای شیک داشته باشید.»

بیزنس اینسایدر می‌نویسد ایلان ماسک، مدیرعامل سرشناس اسپیس ایکس و تسلا و ثروتمندترین فرد حال‌حاضر دنیا‌، پیش‌تر در مصاحبه‌هایش گفته است محل ثابتی برای زندگی ندارد. گفته می‌شود او در خانه‌ی بسیار کوچکی در بوکا‌چیکا زندگی می‌کند که ۴۵ هزار دلار ارزش دارد. ایلان ماسک در اوایل ماه جاری میلادی در مصاحبه با پادکست The Full Send گفت: «دوستانم باورشان نمی‌شود که در این خانه زندگی می‌کنم.»

مقاله‌ی مرتبط:

  • بیوگرافی ایلان ماسک؛ از پی پال تا اسپیس ایکس

ایلان ماسک می‌گوید خانه‌‌اش در بوکا‌چیکا که متراژی معادل تقریباً ۸۰ مترمربع دارد، خانه‌ای دوخوابه است اما پس از اعمال تغییراتی در گاراژ، به خانه‌ای سه‌خوابه تبدیل شده است.

ایلان ماسک خانه‌ی پیش‌ساخته‌ی کوچک دیگری به‌ارزش ۵۰ هزار دلار دارد که متراژش به ۳۵ مترمربع می‌رسد و از آن برای مهمانان استفاده می‌کند. ایلان ماسک در سال ۲۰۲۰ گفت قصد دارد تقریباً تمامی اموال فیزیکی خود را بفروشد و هرگز صاحب خانه نشود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا