zoomit

شیائومی ۱۳ پرو باوجود استفاده از دوربین بزرگ یک اینچی، طراحی استانداردی خواهد داشت

شیائومی ۱۳ پرو باوجود استفاده از دوربین بزرگ یک اینچی، طراحی استانداردی خواهد داشت

یک‌ماه قبل شخصی موفق شد یک عکس مخفیانه از نمای جلوی شیائومی ۱۳ پرو بگیرد. اکنون تصویر دیگری از این دستگاه دردسترس قرار گرفته است که طراحی دوربین پشتی آن را نشان می‌دهد.

به گزارش GSMArena مدل پرو شیائومی ۱۳ از حسگر یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 استفاده می‌کند که نمونه‌ی آن قبلاً در شیائومی ۱۲S اولترا نیز دیده شده است. بررسی‌های انجام‌شده روی دوربین ۱۲S اولترا درکنار تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 نشان از عملکرد خیلی خوب آن داشت و به‌همین دلیل انتظار می‌رود شیائومی ۱۳ پرو نیز دربخش تصویربرداری حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

شیائومی 13 پرو

طراحی بخش دوربین پشتی شیائومی ۱۳ پرو درمقایسه با ۱۲S اولترا که یک جزیره‌ی دوربین بزرگ داشت، به‌طرز شگفت‌انگیزی کوچک و استاندارد به‌نظر می‌رسد. در تصویر فاش‌شده از این محصول، دوربین یک اینچی در سمت چپ قرار دارد و دوربین وسط نیز از نوع اولترا واید است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • همه‌چیز درباره‌ شیائومی ۱۳؛ از قیمت و تاریخ عرضه تا مشخصات و طراحی
  • تصویر منتسب به شیائومی ۱۳، نمای پشتی این گوشی را با طراحی جدید نشان می‌دهد

درحالی‌که شیائومی ۱۲S اولترا با تمرکز روی دوربین اصلی و قابلیت‌های تصویربرداری روانه‌ی بازار شد، شیائومی ۱۳ پرو مثل یک پرچم‌دار همه‌جانبه طراحی شده است. این دستگاه از دوربین پشتی سه‌گانه بهره خواهد برد اما هنوز جزئیات مربوط به دو دوربین دیگر آن دردسترس نیست.

شیائومی 13 پرو

غیراز دوربین، انتظار داریم شیائومی ۱۳ پرو از همان فرمول نسل قبلی خود با صفحه‌نمایش بزرگ ۶٫۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده کند. گفته می‌شود این نمایشگر از پنل E6 سامسونگ بهره خواهد برد و وضوح QHD پلاس را ارائه خواهد داد. عکس فاش‌شده از نمای جلویی این دستگاه نشان از رم ۱۲ گیگابایتی فیزیکی و رم ۳ گیگابایتی مجازی دارد. نام رمز این دستگاه نیز nuwa است که مدل چینی و جهانی آن به‌ترتیب با شماره مدل ۲۲۱۰۱۳۲C و ۲۲۱۰۱۳۲G شناخته خواهد شد.

احتمالاً چند هفته پس‌از معرفی Snapdragon 8 Gen 2 که اواسط نوامبر انجام خواهد شد شاهد رونمایی از سری شیائومی ۱۳ خواهیم بود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا