فناوری

یونیورسال مستند ایلان ماسک را پخش می‌کند

یونیورسال مستند ایلان ماسک را پخش می‌کند

استودیوی یونیورسال پیکچرز امتیاز پخش بین‌المللی مستند «ماسک» (Musk) به کارگردانی «الکس گیبنی» برنده اسکار را خریداری کرد. در طول برگزاری جشنواره کن اعلام شده بود که اچ‌بی‌او این مستند را در آمریکای شمالی پخش می‌کند.

گیبنی مستندهای «مخترع: جست‌وجوی انتقام در سیلیکن ولی» (The Inventor: Out for Blood in Silicon Valley)، «انرون: زیرک‌ترین مرد جمع» (Enron: The Smartest Guys in the Room) و «تاکسی به نیمه تاریک» (Taxi to the Dark Side) که برنده اسکار شد را کارگردانی کرده است.

«هلن پارکر» نایب رئیس یونیورسال می‌گوید: «فوراً می‌خواستیم به این فیلم بپیوندیم چرا که از هوادران آثار قبلی الکس بودیم و اطمینان داشتیم که او نگاه روشن‌بینانه‌ای به یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های قرن داشته است.»

ایلان ماسک ۵۲ ساله بنیان‌گذار و مدیرعامل اسپیس‌ایکس، مدیر عامل تسلا، و مالک توییتر است. او پس از خریداری توییتر در اقدامی بحث‌برانگیز این شبکه اجتماعی را به ایکس تغییر نام داد و بسیاری از شخصیت‌هایی که حساب کاربری آن‌ها مسدود شده بود را برگرداند. ماسک یکی از بنیان‌گذاران کمپانی اپن‌ای‌آی است که هوش مصنوعی جنجالی چت‌جی‌پی‌تی را توسعه داده.

منبع:‌ سایت سی‌نما

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا