zoomit

به‌روزرسانی سامسونگ قابلیت‌های جدید دوربین را به گوشی‌های قدیمی‌تر می‌آورد

به‌روزرسانی سامسونگ قابلیت‌های جدید دوربین را به گوشی‌های قدیمی‌تر می‌آورد

همیشه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری سامسونگ قابلیت‌های جدیدی برای گوشی‌های واجدشرایط نوید می‌دهند. به‌گزارش Gizmodo، سامسونگ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ با به‌روز‌رسانی رابط کاربری ONE UI 4.1، برخی از بهترین قابلیت‌های گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی S22 را برای پرچم‌داران نسل‌های قبلی منتشر کرد.

غول فناوری کره‌ای اعلام کرد که رابط کاربری One UI 4.1 در هفته‌های آینده به مرور برای مدل‌های قدیمی‌تر ازجمله گلکسی S21، گلکسی S20، گلکسی S10 و گلکسی نوت ۲۰ عرضه خواهد شد. گلکسی زد فولد و زد فلیپ نیز به‌همراه برخی از گوشی‌های سری گلکسی A و تبلت‌های سری تب S این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

رابط کاربری One UI 4.1 از تعداد زیادی قابلیت جدید دوربین‌محور بهره می‌برد. یکی از قابلیت‌ها حالت Expert RAW نام دارد که به‌طور خاص برای S21 اولترا عرضه می‌شود. کاربران برای فعال‌کردن این قابلیت باید مستقیماً آن را از فروشگاه Galaxy Apps دانلود کنند.

سامسونگ قابلیت Object Eraser خود را نیز در قالب به‌روزرسانی نرم‌افزاری ONE UI 4.1 به گوشی‌های ذکرشده می‌آورد. این قابلیت مشابه پاک‌کن جادویی اپلیکیشن Google Photos عمل و امکان حذف قسمت‌های ناخواسته را از عکس‌ها فراهم می‌کند.

بعد از به‌روز‌رسانی به ONE UI 4.1، امکان عکاسی پرتره‌ی شبانه حتی برای حیوانات خانگی در دوربین سلفی و لنز ۱x دوربین پشتی فعال می‌شود. گوشی‌های گلکسی Sای که به لنز تله‌فوتو روی پنل پشتی مجهز باشند، بعد از به‌روز‌رسانی می‌توانند از حالت فیلم‌برداری مبتنی بر پرتره نیز استفاده کنند.

camerafeatures1

سامسونگ در جدید‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود رابط کاربری محیط ضبط ویدئو را بهبود بخشیده است و حالا ویدئوهای ضبط‌شده با دوربین‌های جلو و پشت در پوشه‌های جداگانه ذخیره می‌شوند. همچنین، امکان پخش و ویرایش هم‌زمان ویدئو‌ها فراهم شده که می‌توان آن‌ را اقتباسی از برنامه‌های ویرایش دسکتاپی دانست.

مقاله‌ی مرتبط:

  • نسخه سامسونگِ پاک‌کن جادویی گوگل برای گوشی‌های گلکسی بیشتری عرضه می‌شود

One UI 4.1 به‌روزرسانی‌های دیگری فراتر از قابلیت‌های جدید دوربین دراختیار کاربر می‌گذارد. با این به‌روز‌رسانی، گوشی‌‌های قدیمی‌تر سری گلکسی به صفحه‌کلید مجهز Grammarly خانواده‌ی گلکسی S22 دسترسی خواهند داشت. این صفحه‌کلید ازطریق خود برنامه‌ی صفحه‌کلید سامسونگ فعال می‌شود.

تجربه‌ی به‌اشتراک‌گذاری عکس‌ها نیز با به‌روز‌رسانی به ONE UI 4.1 ساده‌تر خواهند شد؛ زیرا هر عکسی که به‌‌اشتراک می‌گذارید، به‌طور خودکار برش داده می‌شود. برای مثال، اسکرین‌شات‌ها بدون نوارهای بالایی اضافی ارسال و اسکرین‌شات‌ها سپس دوباره به حالت اولیه‌ی خود برگردانده می‌شوند.

سامسونگ اعلام کرد که عرضه‌ی به‌روز‌رسانی رابط کاربری One UI 4.1 در مناطق منتخب آغاز شده است و احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا تمام گوشی‌های واجدشرایط این به‌روز‌رسانی را دریافت کنند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا