zoomit

بازی اپکس لجندز از کافه بازار و مایکت حذف شد

بازی اپکس لجندز از کافه بازار و مایکت حذف شد

به گزارش newslan، کافه‌ بازار و مایکت هر کدام با انتشار توئیتی در حساب توییتری خود اعلام کرده‌اند که بازی اپکس لجندز به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از روی این دو فروشگاه حذف شده است.

کافه‌ بازار با اعلام اینکه مخالف این کار است، در رشته توئیتی نوشته که حذف و فیلترینگ برنامه‌ها و بازی‌ها، نه نیاز کاربران به آن‌ها را از بین می‌برد و نه علاقه‌ی آن‌ها را به محتوای محبوبشان کم می‌کند.

کافه بازار تأکید کرده که محدود کردن سبد محتوا، موجب تضعیف مارکت‌های ایرانی دربرابر رقبای خارجی‌شان می‌شود. طبق اعلام کافه بازار در مدتی که این پلتفرم میزبان این بازی بوده بازخوردهای مثبتی از کاربران گرفته است. بازار در پایان ابراز تأسف و البته امیدواری کرده که در آینده مجدد مجبور به اعمال چنین محدودیت‌هایی نباشد.

بازار و مایکت در مورد علت درخواست کمیته فیلترینگ برای حذف این بازی از روی فروشگاه خود خبری منتشر نکرده‌اند و مشخص نیست این بازی به چه دلیل از سمت کمیته فیلترینگ محدود شده است.

اپکس لجندز یک بازی وئدیویی رایگان تیراندازی اول شخص بتل رویال است که توسط رسپاون اینترتینمنت توسعه یافته و به وسیلهٔ الکترونیک آرتس منتشر شده ‌است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، موبایل، ایکس باکس سری اس و ایکس و در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۱۹ بدون معرفی یا بازاریابی قبلی منتشر شد. نسخه نینتندو سوئیچ برای عرضه در سال ۲۰۲۱ همراه با نسخه بتا کراس پلتفرم، برنامه‌ریزی شده‌ است.

در نهایت نیز نسخه موبایلی این بازی که مخصوص تلفن هوشمند طراحی شده با عنوان Apex Legends Mobile در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱برای سیستم عامل‌های اندروید و ‌آی‌او‌اس به صورت جهانی منتشر شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا