zoomit

جشنواره مبیت، شلیک توپ به مناسبت آغاز سال نو

جشنواره مبیت، شلیک توپ به مناسبت آغاز سال نو

ازآنجاکه نو شدن سال برای همه مردم از اهمیت بالایی برخوردار بوده، از همان زمان قدیم با گردش سال، به هر شکل ممکنی مردم را با خبر می‌کردند، از جالب‌ترین و ماندگار ترین آن‌ها هم می‌توان به شلیک توپ اشاره کرد؛ این عمل هنوز هم که هنوز است باقی مانده و به یک المان نمادین تبدیل شده است که مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ مانند جشنواره «توپ آغاز شادی» مبیت که براساس همین موضوع پایه گذاری شده است؛ در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

گفتیم که بسیاری از مردم، نوروز را بهانه‌ای برای تازگی خودشان قرار می‌دهند و هرگونه تحولی که قصد کرده باشند را از آن زمان عملی می‌کنند؛ این امر، هم خوب است و هم بد، خوب از آن جهت که می‌توان به وجود افرادی دنبال رشد و تحول‌ پی برد و بد از آن جهت که زمان‌هایی به جز عید که بی بهانگی وجود دارد، کمتر کسی به‌دنبال تغییر اساسی می‌رود؛ از همین روند می‌توان نتیجه گرفت که تغییر با بهانه به مراتب خیلی راحت‌تر و روان‌تر از تغییر بی‌بهانه است.

عیدیت با مبیت

بسیاری از مردم، ارگان‌ها وسازمان‌ها در راستای اصلی‌ترین هدف خود یعنی رضایت مخاطبان، از هر عمل و بهانه‌ی مجازی برای فراهم‌سازی بهانه تغییر دریغ نمی‌کنند و کمپین‌ها و جشنواره‌های مختلفی را در نقاط مختلف سال برای کاربران خود تدارک می‌بینند.

از پیشگامان این عمل می‌توان به مارکت پلیس‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی اشاره کرد که خود به‌طور پیش‌فرض برای راحتی مضاعف کاربران بنیان گذاری شده‌اند؛ این مکان‌ها همیشه در تلاش‌اند تا رضایت مشتریان خود را از هر جهتی کسب کنند؛ از با تجربه‌ها و مورد اعتمادترین‌ها در این زمینه می‌توان به فروشگاه اینترنتی مبیت اشاره کرد که با فعالیت چندین ساله، سلیقه کاربران خود را دریافته و برای تغییر و راحتی آنان همواره در تلاش بوده است.

مبیت هم مانند تمام همراهان خود، عید نوروز، این بهانه بزرگ تغییر را از دست نداده و برای کاربران خود جشنواره‌ای مفرح و پر عیدی از بیست‌ویکم اسفند تا پنجم فروردین ماه، تحت عنوان «توپ آغاز شادی» تدارک دیده که آن‌ها علاوه بر داشتن زمانی لذت‌بخش و پر هیجان، عیدیی درخور هم دریافت کنند.

در جشنواره آغاز سال نو مبیت چه می‌گذرد؟

اساس جشنواره مبیت بر جمع کردن امتیاز و سنگین کردن «توپ آغاز شادی» گذاشته شده است؛ به این شکل که شما با ثبت‌نام در لیست مأمورهای مبیت، در این هیجان شرکت خواهید کرد و پس از آن یک سری بازی مأموریت مانند برای شما نمایان خواهد شد که شما با انجام دادن هر کدام بسته به آن بازی، امتیاز متفاوتی را دریافت خواهید کرد که با جمع‌آوری آن‌ها، عیدی‌ای که پس از شلیک «توپ آغاز شادی» نصیبتان می‌شود، بزرگ‌تر و درخورتر خواهد بود.

نام‌گذاری این جشنواره به این شکل، دلایل خاص خودش را داشته و از این دلایل می‌توان به شلیک توپ آغاز سال نو به دست خودمان اشاره کرد که تلنگری به ما راجع به موضوع «تغییر به دست خودمان شروع می‌شود» می‌زند و با انجام دادن این عمل نمادین و بسط دادن آن به زندگی واقعی، می‌توانیم تغییری اساسی در خودمان به وجود بیاوریم.

مبیت تنها به برگزاری جشنواره و جمع‌آوری امتیاز بسنده نکرده و در انتهای جشنواره مفرح خود، قرعه‌کشی تدارک دیده که شرکت در آن به آسان‌ترین روش ممکن صورت می‌گیرد، تنها کافی است که با ثبت کردن نام خود در لیست ماموران، در جشنواره شرکت کنید تا نام شما در این قرعه‌کشی ثبت شود.

اگر بگوییم که این‌ها تمامی تدارکاتی نبوده که مبیت برای شما دیده، چه عکس‌العملی نشان خواهید داد؟ فروشگاه اینترنتی مبیت علاوه بر قرعه‌کشی و جایزه برای همه، یک سری محصولات را تحت عنوان عیدی، با تخفیفات ویژه برای شما کنار گذاشته که بهانه خوبی برای تغییر در زمینه‌های مربوط ایجاد کند.

خرید از مبیت، تنها با چند کلیک ساده

یکی از المان‌هایی که همیشه اولویت اول شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار داشته و دارد، رابط کاربری و تجربه خرید روان و ساده برای مخاطبانشان است که روش‌های گوناگونی برای برطرف کردن این نیاز وجود دارد؛ از فراگیرترین و اثرگذار‌ترین آن‌ها می‌توان به طراحی اپلیکیشن اشاره کرد که به نوبه‌ای، بهترین راه هم است.

تمامی سازمان‌هایی که به مرحله طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارشان رسیده‌اند، این مهم را در تمامی عمل‌های سازمانی خود مخصوصا جشنواره‌ها دخیل می‌کنند و توجه ویژه‌ای به آن دارند؛ چراکه اپلیکیشن، تجربه خرید را به شکل کاملاً چشمگیری راحت و درصد رضایت مشتری را بیشتر از همیشه بالاتر می‌برد.

به‌طور کلی نوروز و عید، می‌تواند بهانه خوبی برای شروع یک تغییر باشند؛ چه بسا که این تغییرات با انجام عملی مفرح و هیجان‌انگیز، شیرین‌تر هم می‌شوند پس معطل نکنید و برای تغییر و شلیک «توپ آغاز شادی» خود، هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا