zoomit

ال‌جی صفحه‌نمایش تاشونده اطلاعات و سرگرمی را برای خودروها معرفی می‌کند

به‌تازگی، ال‌جی امتیاز (پتنت) جدید صفحه‌نمایش تاشویی را برای سیستم اطلاعات سرگرمی خودروها در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ثبت کرده است. بدین‌ترتیب، صفحه‌نمایش منحصربه‌فرد تاشو اطلاعات و سرگرمی خودرو را به‌نمایش می‌گذارد.

به‌نقل از گیزموچاینا، براساس این پتنت صفحه‌نمایش تاشو اطلاعات سرگرمی خودرو شبیه به گوشی تاشویی است که ال‌جی اوایل امسال به‌نمایش گذاشت. باوجوداین‌، برنامه‌ی گوشی تاشو به‌پایان رسیده است و به‌نظر می‌رسد درحال‌حاضر ال‌جی روی گجت‌های تاشو برای خودروها و سایر دستگاه‌های سرگرمی تمرکز کرده است.

پتنت صفحه‌نمایش تاشوی داخل خودرو ال‌جی

با نگاهی به دستگاه، پنل نمایشگر سیستم اطلاعات سرگرمی تاشو خودرو از صفحه‌نمایش کوچک‌تر به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر باز می‌شود. نکته‌ی جالب این است که پنل مذکور می‌تواند محتوا را حتی هنگام تا یا باز شدن صفحه‌نمایش نمایش دهد. گفته می‌شود این ایده از فناوری صفحه‌نمایش رول‌شونده‌ی محبوب در گوشی هوشمند قابل‌چرخش خود شرکت در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۱ الهام گرفته شده است.

ازآنجاکه صفحه‌نمایش تا می‌شود، انتظار می‌رود هنگام بازشدن مقداری فضا را حفظ کند. هنوز ویژگی‌های دستگاه مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن افشا شود.

در اخبار مرتبط، ال‌جی اوایل این ماه اعلام کرد که وب‌سایت توسعه‌دهندگان اندروید را در ۳۱ دسامبر (۱۰ دی ۱۴۰۰) تعطیل خواهد کرد. این بدان معنا است که پس از تاریخ یاد‌شده، کاربران ال‌جی نمی‌توانند بوت‌لودر (bootloader) گوشی‌های ال‌جی را اجرا کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا