zoomit

احتمالا طراحی آیفون SE 2024 تغییر بزرگی خواهد کرد

درحالی‌که انتظار می‌رود آیفون SE ۲۰۲۲ همان طراحی نسخه‌ی ۲۰۲۰ را حفظ کند، قرار نیست اپل ازنظر زیبایی‌شناسی به مدل قبلی محدود شود. براساس مطالبی که تاکنون منتشر شده، گوشی ارزان‌قیمت این شرکت ظاهر جدیدی پیدا می‌کند. در‌این‌میان، یکی از افشاگران دنیای فناوری می‌گوید که برای دیدن SE جدید باید تا سال ۲۰۲۴ صبر کنیم.

به‌گزارش wccftech، اپل از طراحی آیفون ۸ برای آیفون SE 2020 استفاده کرد و به‌گفتهی دیلن در توییتر، انتظار می‌رود این غول دنیای فناوری همان استراتژی را با اندکی تغییر دنبال کند. شایعه شده است که اپل به‌جای استفاده‌ی مجدد از شاسی آیفون ۸، از بدنه‌ی آیفون XR یا آیفون ۱۱ استفاده خواهد کرد. البته این افشاگر اشاره می‌کند اندازه‌ی صفحه‌نمایش آن در‌مقایسه‌با گوشی‌های یادشده که نمایشگرهای ۶٫۱ اینچی داشتند، کمی کوچک‌تر خواهد بود.

آیفون SE ۲۰۲۴ ممکن است اولین گوشی هوشمند ارزان‌قیمت اپل با مودم ۵G داخلی باشد

(ترجمه: نسل بعدی آیفون SE به حسگر لمسی ID مجهز خواهد بود که مشابه جدیدترین آیپد ایر در دکمه‌ی پاور تعبیه شده است. طراحی این گوشی مشابه آیفون ۱۱، اما با اندازه‌ی نمایشگر کوچک‌تر خواهد بود. #iPhoneSE3

*به‌روزرسانی این توییت!* معرفی آیفون SE با طراحی مشابه با XR/11 با اندازه‌ی صفحه‌نمایش کمی کوچک‌تر تا سال ۲۰۲۴ به‌تعویق افتاده است. درعوض برای سال ۲۰۲۲، اپل آیفون SE با ۵G عرضه خواهد کرد. مشخصات و طراحی آن مشابه مدل ۲۰۲۰ خواهد بود)

این بدان‌معنا است که آیفون SE ۲۰۲۴ می‌تواند در صفحه‌نمایش خود بریدگی داشته باشد. همچنین، احتمالا شاهد Face ID، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi، باتری بزرگ‌تر و… خواهیم بود. افشاگر مذکور به پشتیبانی از ۵G نیز اشاره کرده است؛ اما نگفته آیا تراشه باند پایه را کوالکام ارائه می‌کند یا خود اپل دست به تولید آن زده است. ازآنجاکه طبق گزارش‌ها، اپل از مودم‌های ۵G خود در سری آیفون‌های ۲۰۲۳ استفاده خواهد کرد، شاید استفاده از راه‌حل داخلی اپل در گزینه‌‌ی ارزان‌قیمت آن را شاهد باشیم.

مقاله‌ی مرتبط:

  • احتمال تعبیه آرایه فیس آی‌دی زیر نمایشگر در آیفون ۱۴ قوت گرفت

شایعه‌ی جداگانه‌ای که پیش‌تر در سال ۲۰۲۱ منتشر شده بود، بیان می‌کرد آیفون SE ۲۰۲۲ طراحی‌اش شبیه آیفون XR خواهد بود؛ هرچند حسگر اثرانگشت درکنار آن تعبیه شده است. این شایعه مطمئن نبود آیا Face ID در نسل جدید گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه اپل استفاده می‌شود یا خیر؛ زیرا باید در ساخت آن از نظر هزینه صرفه‌جویی شود. باوجوداین، اگر کوپرتینویی‌ها تصمیم بگیرند گزینه‌ی مذکور را به آیفون اقتصادی اضافه کنند و درعین‌حال طراحی را نیز تغییر دهند، ایده‌ی بسیار خوبی خواهد بود.

ناگفته نماند هنوز چند سال باقی مانده تا اپل تغییراتی در آیفون SE ۲۰۲۴ اعمال کند؛ بنابراین، توصیه می‌کنیم کاملاً به این اطلاعات اعتماد نکنید. باید بیشتر منتظر بمانیم تا ببینیم اپل چه محصولی برای طرفدارانش آماده خواهد کرد.

نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا