وب ايرانی

چت‌های کاربران ردیت پاک شد

چت‌های کاربران ردیت پاک شد

کاربران ردیت ناگهان متوجه حذف شدن سابقه چت‌هایشان شدند و این شرکت در پاسخ آنها را به یک به‌روزرسانی تغییرات در ماه ژوئن گذشته هدایت کرده است که به‌روزرسانی ویژگی‌ها را برای چت‌ها اعلام می‌کند.
به گزارش نیوزلن از فارس، در این اعلام، به صورت نامفهومی در انتهای مطالب نوشته شده است: «در تلاش برای انتقال آسان و سریع به زیرساخت جدید، پیام‌های چت ارسال شده از اول ژانویه ۲۰۲۳ به بعد را منتقل خواهیم کرد. حال با فرض اینکه کسی یادداشت را خوانده و تا انتها رسیده باشد، ظاهرا باید این را می‌دانستند که همه‌چیز قبل از آن تاریخ ناپدید می‌شود!»

اکنون کاربران از اینکه نمی‌توانند به سابقه‌های چت خود دسترسی پیدا کنند، عصبانی هستند. یکی از مدیران پاسخ داد و گفت که چت‌های قدیمی به پلتفرم چت جدید منتقل می‌شوند و تنها داده‌های سال ۲۰۲۳ ارائه می‌شود و افزود که آنها امیدوارند انتقال داده به کاربر کمک کند تا چت‌های قدیمی‌تر را بازگرداند.

مدیر به کاربر دیگری که از او می‌پرسید آیا گزینه‌ای برای ماندن در سیستم چت قدیمی وجود دارد یا خیر، گفت: «نه وجود ندارد و ردیت در حال کار روی بهبود چت‌های جدید است.» برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که با استفاده از گزینه data export توانسته‌اند فایلی از سابقه کامل خود دریافت کنند، اما برخی گفته‌اند که چت‌هایشان از دست رفته است. این به‌روزرسانی بی‌سر و صدا محبوبیت این برنامه را زیر سوال برد و باعث اعتراضات زیادی شد.

ردیت هنوز در این مورد اظهارنظری نکرده است. ردیت انجمنی برای بحث و تبادل‌نظر درباره‌ موضوعات مختلف است و تقریبا منبع تمام اخبار و شایعات مهم به آن‌ برمی‌گردد. انجمن ردیت یکی از قطب‌های اصلی اخبار روز دنیا است که در آن می‌توان درباره‌ هر موضوعی از اخبار و فناوری گرفته تا موسیقی و بازی بحث و تبادل‌‌نظر کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا