zoomit

اپل واچ SE جدید با پردازنده‌ی S8 و امکان تشخیص تصادفات رانندگی معرفی شد

اپل واچ SE جدید با پردازنده‌ی S8 و امکان تشخیص تصادفات رانندگی معرفی شد

اپل در جریان رویداد FarOut، سرانجام نسل دوم اپل واچ SE را معرفی کرد. این ساعت هوشمند به‌همان پردازنده S8 که در واچ سری ۸ به‌کار رفته مجهز شده است. از آنجایی که پردازنده بهکار رفته در نسل دوم اپل واچ اس ای طی دو نسل تغییر چندانی بهخود ندیده است، از اینرو نسبت به نسل اول خود که از تراشهی S5 بهره میبرد، حدود ۲۰ درصد سریعتر شده است.

اپل همچنین همان حسگرهای حرکتی واچ سری ۸ را در ساعت هوشمند مقرون به‌صرفه خود به‌کار برده است. این بدان معنا است که اپل واچ SE 2 نیز از ویژگی تشخیص تصادفات رانندگی برخوردار خواهد بود. همچنین ویژگی‌هایی چون سنجش ضربان قلب اپتیکال، تشخیص سقوط و مقاومت دربرابر نفوذ آب تا ۵۰ متر به‌صورت استاندارد در این ساعت دردسترس خواهند بود.

ویژگی های اپل واچ SE 2

پنل جلویی این ساعت تغییری در خود ندیده است، یعنی اندازه نمایشگر ثابت مانده و از همان نمایشگر Retina OLED واچ اس ای نسل اول استفاده می‌کند، با این تفاوت که به‌دلیل استفاده از کامپوزیت نایلونی در قسمت پشتی، وزن آن کاهش یافته و جلو و پشت دستگاه،‌ ظاهر یک‌دست‌تری خواهند داشت.

Apple Watch SE 2 از نظر قیمتی نسبت به نسل اول خود افت قیمتی ۳۰ دلاری را تجربه می‌کند. اپل همچنین رنگ‌بندی‌های جدیدی برای این ساعت در نظر گرفته است. همانند نسل اول،‌ اپل واچ SE جدید در نسخه‌های ۴۰ و ۴۴ میلیمتری عرضه خواهد شد. فروش این ساعت در رنگ‌های Midnight، Starlight و نقره‌ای با قیمت ۲۴۹ دلار در مدل GPS و ۲۹۹ دلار در مدل سلولار از ۱۶ سپتامبر آغاز خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا