zoomit

افزایش امنیت خودرو با ردیاب‌های ایمن ردیاب

افزایش امنیت خودرو با ردیاب‌های ایمن ردیاب

با مطالعه ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به‌روز‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های بالا بردن امنیت خودرو را به شما معرفی کنیم. استفاده از این روش‌ها کمک می‌کند خودرو‌ی ایمن، ضد سرقت و قابل ردیابی داشته باشید.

با استفاده از قفل‌های مختلف، امنیت خودرو را افزایش دهید

امروزه سارقین می‌توانند در کسری از زمان خودرو‌ای را سرقت کنند؛ بنابراین اعتماد به قفل فابریک خودرو اقدامی غیر‌هوشمندانه است. یکی از راهکار‌های مناسب برای مقابله با سارقین سخت کردن، سرقت برای آن‌ها است. استفاده از قفل‌های مختلف کار سرقت خودرو را برای سارقین سخت و زمان‌بر می‌کند. زمان‌بر شدن سرقت خودرو، ریسک سرقت را بالا می‌برد و همین موضوع ممکن است خیلی از سارقان را بی‌خیال سرقت کند. قفل فرمان، قفل پدال و قفل کاپوت را می‌توان به‌عنوان رایج‌ترین انواع قفل‌ها معرفی کرد.

بااین‌حال اگر خودرو شما در چنگ سارقی حرفه‌ای افتاد، تکلیف چه می‌شود؟ اگر سارقین تصمیم گرفتند خودرو شما را با جک جا‌به‌جا کنند تا دیگر حتی نیاز به قفل نبود چه باید کرد؟

استفاده از جی پی اس خودرو روشی هوشمندانه برای ردیابی خودرو‌های سرقتی است. با استفاده از ردیاب خودرو می‌تواید مکان دقیق خودرو سرقت شده را شناسایی و برای باز‌پس‌گیری خودرو اقدام کنید.

ایمن ردیاب

بالا بردن امنیت خودرو با استفاده از سیستم دزدگیر

برای سالیان طولانی است که دزدگیر‌های خودرو وظیفه محافظت از خودرو را بر‌عهده دارند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، دزدگیر‌ها شکل به‌روز‌تری به خود گرفته‌اند که این موضوع سرقت خودرو را برای سارقین از هر زمان دیگری دشوار‌تر کرده است. مسئله‌ای که این روز‌ها با آن مواجه هستیم، پیشرفت سارقان پا‌به‌پای تکنولوژی است که کار ضدسرقت کردن خودرو را روز‌به‌روز دشوار‌تر می‌کند.

استفاده از جی‌پی‌اس‌های مخفی مانند ردیاب آهنربایی در کنار دزدگیر، کمک می‌کند تا حتی اگر سارق موفق به‌ سرقت خودرو شده باشد، بدون جلب توجه خودرو را ردیابی و از چنگ سارق خارج کنید. در ادامه انواع دزد‌گیر‌ها را معرفی و کاربرد‌های هر یک را شرح می‌دهیم.

دزدگیر معمولی؛ قدیمی و ارزان

دزدگیر‌های معمولی قدیمی‌ترین نوع دزدگیر‌ها به حساب می‌آیند که قیمت ارزان را می‌توان به‌عنوان تنها مزیت آن‌ها معرفی کرد. دوره استفاده از این دزدگیر‌ها گذشته و تنها کارایی آن‌ها درمقابل سرقت، بخش صدای آژیر است که سارقان حرفه‌ای همان صدا را هم در کسری از ثانیه غیر فعال می‌کنند.

دزدگیر تصویری؛ گران‌قیمت و کاربردی

دزدگیر‌های تصویری نمونه پیشرفته دزد‌گیر‌های معمولی به‌حساب ‌می‌آیند. ریموت این دزد‌گیر‌ها دارای یک مانیتور کوچک است که وضعیت خودرو را نمایش می‌دهد. به‌عنوان مثال در دزدگیر‌های معمولی، زمانی که به علت باز شدن در خودرو آژیر به صدا در می‌آمد، شما بدون نگاه کردن به ماشین، نمی‌توانستید از علت به صدا در آمدن آژیر آگاه شوید. اما دزدگیر‌های تصویری، باز شدن در خودرو را روی مانیتور ریموت، نمایش می‌دهد، این موضوع کمک می‌کند، بدون اینکه به خودرو دید داشته باشید، از وضعیت آن با‌خبر شوید.

دزدگیر سیم‌کارتی؛ حرفه‌ای و مدرن

دزدگیر سیم‌کارتی را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین مدل‌های دزدگیر معرفی کرد. در این دزدگیر‌ها سیم‌کارت قرار می‌گیرد و در صورت ورود سارق به ماشین به صورت خودکار با شماره‌ای که از پیش تعیین شده، تماس می‌گیرد. قیمت این دزدگیرها از دزدگیر‌های تصویری ارزان‌تر است اما در مناطقی که آنتن‌دهی درستی نداشته باشد، به‌خوبی عمل نمی‌کند.

با این تفاسیر چه دزدگیری را می‌توان به‌عنوان بهترین دزدگیر ماشین معرفی کرد؟ با مطالعه ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به‌طور دقیق به این سؤال پاسخ دهیم.

ردیاب؛ یک دزدگیر و سیستم امنیتی کامل

قفل‌ها و دزدگیر‌ها تا زمانی کاربرد دارند که دزد‌ها موفق به سرقت خودرو نشده باشند. به محض اینکه سارقان موفق به باز کردن قفل‌ها و از کار انداختن دزدگیر‌ها شوند، دیگر کاری نمی‌توان کرد و کنترل اوضاع از دست شما خارج می‌شود. تنها کاری که در این زمان می‌توان انجام داد، تماس گرفتن با پلیس و گزارش سرقت است. اما اگر پیش از سرقت کمی هوشمندانه عمل کنید، می‌توانید ماشین را در هر جایی از کره زمین که باشد شناسایی و ردیابی کنید.

ردیاب‌ را می‌توان به‌عنوان بهترین دزدگیر ماشین معرفی کرد. ردیاب خودرو به شما این امکان را می‌دهد تا در هر مکان و هر زمان خودرو سرقت شده را ردیابی و نسبت به باز‌پس‌گیری آن اقدام کنید. برای این کار کافی است یکی از انواع ردیاب که در ادامه معرفی می‌کنیم را تهیه و در ماشین خود کار بگذارید.

ایمن ردیاب

ردیاب دیاگ؛ ارزان و به‌صرفه

اگر می‌خواهید با هزینه‌ای کم ماشین خود را به ردیاب مجهز کنید، پیشنهاد ما ردیاب دیاگ است. نصب این ردیاب بسیار ساده است، این ردیاب به سوکت دیاگ خودرو نصب شده و بدون انجام کار دیگری فرایند ردیابی شروع می‌شود. شاید به‌دلیل قیمت پایین این ردیاب فکر کنید ممکن است این ردیاب به‌درستی کار نکند. اما ردیاب دیاگ یکی از قدرتمند‌ترین و دقیق‌ترین انواع ردیاب به‌شمار می‌آید.

ردیاب فندکی؛ سریع و کاربردی

ردیاب فندکی از سوکت شارژ موبایل برخوردار است که ظاهر آن را شبیه به شارژر فندکی کرده است؛ همین موضوع باعث می‌شود تا برای سارقین شک ‌برانگیز نباشد. برای نصب این ردیاب کافی است آن را به سوکت فندکی خودرو متصل کنید. از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این ردیاب می‌توان به ارسال هشدار، زمان جدا شدن از فندکی ماشین اشاره کرد.

ردیاب مغناطیسی؛ ردیاب پنهان از چشم سارقین

ردیاب مغناطیسی خودرو دارای یک آهنربای بسیار قدرتمند هستند که به قسمت‌های فلزی ماشین می‌چسبد. در این نوع ردیاب‌ها از باتری بسیار قوی استفاده شده است که می‌تواند برای مدت زیادی بدون شارژ مجدد به فعالیت خود ادامه دهد. کاربرد ردیاب مغناطیسی فقط برای خودرو نیست و به‌عنوان ردیاب شخصی هم می‌توان از آن استفاده کرد.

از کجا ردیاب بخریم؟ ایمن ردیاب تضمین امنیت و آرامش شما

در این مطلب به‌روز‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای بالا بردن امنیت خودرو را بررسی و ردیاب‌ها را به‌عنوان بهترین دزدگیر ماشین معرفی کردیم؛ چراکه به کمک ردیاب می‌توان خودرو را در هر نقطه‌ای از زمین که باشند، ردیابی و راحت‌تر از هر روش دیگری خودرو را از چنگ سارق بیرون آورد.

چنانچه به‌دنبال خرید ردیاب با‌کیفیت و مناسب هستید، پیشنهاد ما خرید ردیاب از فروشگاه اینترنتی ایمن‌ ردیاب است. ایمن ردیاب به‌عنوان بزرگ‌ترین تولید‌کننده و پخش‌کننده ردیاب خودرو و ردیاب شخصی، امکان خرید مستقیم و بدون واسطه را فراهم کرده. برای مشاهده و خرید انواع ردیاب می‌توانید به سایت imenradyab.com مراجعه کنید.

چنانچه برای خرید نیاز به راهنمایی داشتید، با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران مجرب ما در واحد پشتیبانی و فروش آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما هستند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا