zoomit

اتصال حساب پلی استیشن نتورک به دیسکورد ممکن شد

اتصال حساب پلی استیشن نتورک به دیسکورد ممکن شد

سونی حدوداً هشت ماه پیش سرمایه‌گذاری اندکی در دیسکورد (Discord) انجام داد و دیسکورد در اقدامی که به‌نظر می‌رسد یکی از نتایج این همکاری باشد، اتصال به حساب پلی استیشن نتورک را برای کاربرانش ممکن کرده است. بر‌ اساس آنچه زومجی می‌نویسد امکان ایجاد اتصال بین اکانت‌های دیسکورد و پلی استیشن نتورک قدم‌به‌قدم در ‌دسترس تعداد بیشتری از کاربرهای آمریکا قرار می‌گیرد و این روند با فعال شدن قابلیت مورد بحث برای کاربرهای کشورهای دیگر ادامه می‌یابد.

دیسکورد می‌گوید پروسه‌ی ایجاد اتصال بین پلی استیشن نتورک و این پلتفرم مشابه ارتباطات برقرارشده بین این پلتفرم و سرویس‌های دیگر است.

بعد از ایجاد ارتباط بین اکانت‌های دیسکورد و پلی استیشن نتورک، پروفایل شما در دیسکورد نشان می‌دهد در ‌حال تجربه‌ی کدام بازی روی پلی استیشن ۴ یا پلی استیشن ۵ هستید. همچنین بازیکن می‌تواند آیدی پلی استیشن نتورک خود را به‌سادگی در دیسکورد به نمایش بگذارد تا دیگران به‌راحتی توانایی پیدا کردن او در PSN را داشته باشند. ایجاد ارتباط بین این سرویس‌ها روی تجربه‌ی بازی‌های مولتی‌پلتفرم پشتیبانی‌کننده از کراس‌پلی هم تأثیر مثبت می‌گذارد.

مقاله‌های مرتبط:

    • همه چیز درباره دیسکورد؛ از آموزش استفاده تا مصرف اینترنت

در سایت رسمی دیسکورد می‌توان آموزش کامل اتصال به حساب پلی استیشن نتورک را مشاهده کرد. به‌صورت خلاصه باید گفت که شما وارد بخش Settings نرم‌افزار دیسکورد می‌شوید و سپس در بخش Connections می‌توانید آیکون پلی استیشن را ببینید.

دیسکورد که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد، اکنون ماهانه بیشتر از ۱۴۰ میلیون کاربر دارد و بسیاری از جوامع کاربری متمرکز روی بازی‌های ویدئویی و موارد دیگر در آن فعالیت می‌کنند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا