zoomit

ادغام سرویس آمازون پرایم ویدئو با فروشگاه مایکروسافت به‌طور آزمایشی آغاز شد

ادغام سرویس آمازون پرایم ویدئو با فروشگاه مایکروسافت به‌طور آزمایشی آغاز شد

انتشار به‌روزرسانی ۲۰۲۲ ویندوز ۱۱، توجهات بسیار زیادی به‌خود جلب کرد، اما اخباری هم درمورد تغییرات در فروشگاه مایکروسافت وجود دارد. به‌روزرسانی فروشگاه مایکروسافت از زمان معرفی آن، مورد تأکید این شرکت بوده و روند آن همچنان ادامه دارد. این شرکت اعلام کرد که برنامه‌ی ESPN نیز به‌زودی در فروشگاه آن دردسترس قرار خواهد گرفت. علاوه‌براین، ادغام سرویس آمازون پرایم ویدئو با مایکروسافت استور به‌طور آزمایشی برای کاربران اینسایدر دردسترس قرار گرفته است که یافتن محتوا را در این پلتفرم آسان‌تر می‌کند.

پیش‌از این یک برنامه به‌نام WatchESPN در فروشگاه مایکروسافت منتشر شده است، اما برنامه‌ی جدید به‌طور اختصاصی و رسمی ازطرف این شبکه‌ی ورزشی ارائه خواهد شد. غول فناوری مستقر در ردموند وعده داده است کاربران می‌توانند، رویدادهای زنده و پخش مجدد مسابقات را ازطریق این برنامه تماشا کرده و از آن لذت ببرند. شایان‌ذکر است که ESPN در ماه جاری به‌طور رسمی در فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت دردسترس قرار خواهد گرفت.

مقاله‌ی مرتبط:

  • اپلیکیشن‌های اندرویدی ویندوز دردسترس تعداد بیشتری از کاربران قرار می‌گیرد
  • مایکروسافت تأیید کرد به‌روزرسانی ۲۲H2 ویندوز ۱۰ در ماه اکتبر منتشر خواهد شد

به‌نوشته WindowsCentral، یک‌پارچه‌شدن آمازون پرایم ویدئو و فروشگاه مایکروسافت، امکان دسترسی سریع‌تر به فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی را فراهم می‌کند. هنگامی‌که افراد ازطریق این پلتفرم به‌دنبال محتوای خاصی جستجو کنند، نتایجی از آمازون پرایم ویدئو درکنار منابع دیگر برای آن‌ها نمایش داده می‌شود. شایان‌ذکر است پیش‌ازاین نیز شاهد ادغام محتوای سرویس دیزنی پلاس با فروشگاه مایکروسافت بوده‌ایم.

مایکروسافت ادعا می‌کند که ۹۰ درصد از برنامه‌های پرکاربرد ویندوز ازطریق فروشگاه این شرکت دردسترس کاربران قرار دارد. اخیراً موجی از برنامه‌های محبوب ازجمله ویژال استودیو کد، Canva، مایکروسافت Teams، زوم، OBS Studion و غیره در این پلتفرم ارائه شده‌اند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا